Gå til innhold

Alternativ til Meg's #105?


VW_Touran

Recommended Posts

VW_Touran

Det måtte skje! Sendte inn bestilling til Shinearama, men de manglet da Meg's #105. De holder orderen til jeg har sagt hva jeg ønsker i stedet, men som glad amatør, ANER jeg ikke hva jeg bør velge som alternativ. :blink:

Takker og bukker for alle tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndersB

Hehe,

Et fint alternativ er Scholl S03 Gold, men ser at de er utsolgt for den også :lol: Du kan jo be om beste substitutt de har, de er flinke til å plukke ut alternative produkter etter min erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW_Touran

Hehe,

Et fint alternativ er Scholl S03 Gold, men ser at de er utsolgt for den også :lol: Du kan jo be om beste substitutt de har, de er flinke til å plukke ut alternative produkter etter min erfaring :)

Var det først jeg og tenkte, men så var det selvfølgelig tomt for dette også. Det var da som f#"¤ at det skulle bli tomt etter at jeg hadde sendt bestilling <_<

Endret av VW_Touran
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spurt hvor lenge det er til de får S3 gold på lager igjen da? Det kan jo hende den er rett rundt hjørnet :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VW_Touran

Har du spurt hvor lenge det er til de får S3 gold på lager igjen da? Det kan jo hende den er rett rundt hjørnet :)

Han sa at hverken Meg's eller Scholl kunne bekrefte når de kunne sende. Så regner med at det da kan være likegreit å vente :huh:

Men noen her nevnte SIP, men jeg finner ikke noe av dette på Shinearama, finner bare no finishing greier? Ser det står 1200 grit på Meg's #105, men hvor grovere er dette enn 2000 grit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...