Gå til innhold
Jørgen

Dagens pakke fra Shinearama!

Recommended Posts

Jørgen    15
Jørgen

Da var min bestilling fra Shinearama kommet i hus, veldig spent på hvordan dette blir, skal prøves på en lilla 124 Merce og en hvit 850 Volvo :)

post-2745-0-32978600-1311070041_thumb.jp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

Hvor mye kom alt dette på, inkl. frakt og toll?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 073
Øyvind G

aner ikke hva han har gitt for produktene (det kan du se på siden til shinearama), men har selv handlet derfra noen ganger, så jeg veit hva det koster.

frakt 8£ (ca 70kr med dagens kurs)

toll = 100kr (80 + MVA = 100)

MVA av varene må også betales. det kommer regning med MVA og kostnader for toll (100kr) i ettertid. frakt betales samtidig som varene.

prisene som står på siden til shinearama kan du trekke fra engelsk moms (VAT) på. priser uten VAT står under prisen med liten skrift i parantes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jørgen    15
Jørgen

Kopi av Invoice:

Nå skal det sies at de to #105 som står på bestillingen ble byttet ut med èn gallonflaske istedet, da de var tom for de små flaskene. Dette gjorde de uten å ta noe ekstra for det, så bra service der:) Grunnen til at det er to av hver er at jeg har gått sammen med en kompis som også ville ha:)

MEG-M20532 Meguiar's Mirror Glaze #205 Ultra Finishing Polish (946ml) 2 @ £29.13 MEG-M10532 Meguiar's Mirror Glaze #105 Ultra Cut Compound (946ml) 2 @ £20.79 MEG-W7207 Meguiar's Soft Buff 2.0 Foam Cutting Pad (7 inch) 2 @ £9.96 MEG-W9207 Meguiar's Soft Buff 2.0 Foam Finishing Pad (7 inch) 2 @ £9.96 MEG-WWHC7 Meguiar's Professional Wool Heavy Cutting Pad (7 inch) 2 @ £8.33 MMM-09552 3M Car Care M14 Backing Plate 125mm (single) 1 @ £18.33 MMM-3434-19 3M Car Care 3434 Professional Masking Tape 19mm (1 roll) 2 @ £2.46 EUR-MTW28-X3 Eurow Waffle Weave Microfibre Towel 3-Pack (3x 16x28 inches) 2 @ £8.29 STG-BUCKET-SET1 Stjärnagloss See-Through Bucket with Red Grit Guard (2 items) 2 @ £12.46 SON-WOOLMITT Sonus Ultimate Oval Wool Wash Mitt (single) 2 @ £7.46 Discount (DCNO5) : 5% Shipping by Road (4-5 days) : £8.00 Total charged : £232.21

I tillegg kommer vel som nevnt moms på dette, 25% av 232,21 pund

Endret av Jørgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Simen    1 317
Simen

Okey takk. Skal bestille noe derfra nå selv faktisk. Meguiar's Ultimate Compound blant annet.

Discount (DCNO5) : 5%

DCN står vel for Detailers Club Norway? Er det fordi du er VIP-medlem eller noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jørgen    15
Jørgen

Det stemmer at det er det det står for, det er vel en rabattkode de har ordnet for medlemmer her inne, jeg har ikke hørt at man må være vip-medlem for å kunne bruke den og den funket for meg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 073
Øyvind G

Kan jeg også bruke den rabatt-koden?

ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Krisse    332
Krisse

Bruker denne tråden, hva betyr det når det står ''in transit'' på pakker fra Shinearama? :) På Fedex sine sider altså :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ineditus    170
Ineditus

Det betyr at det er blitt hentet fra Shinearama og er på vei, sånn kort og godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Rune90    6
Rune90

jepp da er den på vei ;) tok ca 1 uka så fikk jeg varene fra dem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig