geir__

Bosch GPO 14 CE Professional poleringsmaskin

Fant ingen god omtale på norsk, men litt blandede erfaringer med Bosch på Detailing World Trykk på meg

Kjøper du i Norge har du norske forbrukerrettigheter, så du løper neppe noen stor risiko. Maskinen så lett og hendig ut i hvert fall :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ledninga, FAIL! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ledninga, FAIL! :P

Ække så nøye! Det er jo bare en gammal bil. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kommer på tilbud hos alle som forhandler proff bosch nå på mandag til 3247,50 inkl mva.

Vurderer å kontakte bosch selgern hos meg for å få testet denne maskinen litt, må bare få ett oppdrag som er den verdig, med mye hard kjøring :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kommer på tilbud hos alle som forhandler proff bosch nå på mandag til 3247,50 inkl mva.

Vurderer å kontakte bosch selgern hos meg for å få testet denne maskinen litt, må bare få ett oppdrag som er den verdig, med mye hard kjøring :P

Da begynner det å hjelpe litt:)

Ligger på ca 2.621,- inkl frakt, mva og tollgebyr fra UK, men er litt enklere å handle i Norge da.

Må tenke litt på dette:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd, men for ordens skyld.....

Notorisk skeptisk til Flex fra tidligere erfaringer, og plukket med meg en Bosch i dag for å ha noe lettere og mer håndterlig enn mine to gamle Makitaer, som forøvrig har overlevd utallige biler, båter, samt faktisk å ha pusset ned noen gulv i mangel på noe bedre.

Skuffa!

- Usikker på DB, men hvertfall irriterende hvinende lyd.

- Blir fort såpass varm at umulig å holde på girhuset.

- Med 10-15 kg press, litt umedgjørlig og hard lakk så stoppet "dritten" (dog jevnt turtall før stopp full stopp, men likevel)

- uten å ha veid den, og muligens grunnet tyngdepunkt føles den betydelig tyngre enn påklistret vekt skulle tilsi.

Hadde det vært en "billig" Jula, eller Biltema utgave så ville det vært greit nok, men hadde forventa betydlig mer fra "Blå Bosch".

mvh

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10-15kg press? Er ikke det småmye..?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

X 2. Hørtes sinnsykt mye ut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

X 2. Hørtes sinnsykt mye ut.

Dette har jeg testet selv en gang, og postet resultatet i en tråd så det var bare å google meg selv så fant jeg det igjen.

På vertikale paneler klarer jeg fint å presse 10kg under hard korrigering. Og jeg kan ta en hel bil med samme (jeg testet nemlig etter at jeg hadde polert en hel bil og hadde bevegelsen i kroppen så jeg rimelig sikker på at jeg ikke overdrev for testens skyld).

Jeg trener forsåvidt styrke, men jeg antar at de fleste menn på forumet greier å få til omtrent samme resultat :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive