Dr_S

CG New Car Air Freshener

Noen som har testet denne? Eneste "New Car" assosiasjon jeg får av denne, er en Wunderbaum med samme navn :)

Har bestilt ei flaske med den, som et alternativ til Stripper Scent.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lukter en blanding av lær og løsemiddel-plastikk. Det lukter litt spesielt, men ikke vondt. Ikke dum i det hele tatt denne. Den gir ingen assosiasjoner til Wunder Baum eller noe parfymerte greier. Godt kjøp synes jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns den lukta stramt. Lukter ikke nybil,ikke i nærheten engang. Kun brukt 2 ganger. Og blir nok stående i hylla bare som pynt.kan ikke anbefale den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt den noen ganger. Lukter litt stramt de første timene, deretter er det en ganske diskret lukt. Kan ikke akkurat forklare hva det lukter, men.. Er vel sånn nye biler lukter da :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handler du fra Shinerama får du som regel en sample hvis du spør.

Anbefaler ikke denne... Ble kvalmende lukt etter jeg satt meg inn i sommervarm bil hvor denne hadde stått og godgjøre seg i noen timer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anbefaler ikke denne... Ble kvalmende lukt etter jeg satt meg inn i sommervarm bil hvor denne hadde stått og godgjøre seg i noen timer

Har du prøvd "stekt" Vanilla Wunderbaum da? :blink::P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes faktisk CG new car scent lukter tilnærmet nybil. Den lukter ikke vondt, men heller ikke spesielt godt.

Cg leatherscent har jeg og prøvd. Den lukter ikke lær. Den lukter bare vondt, spesielt i sommervarm bil :P

Synes faktisk den beste lukta jeg har prøvd til dags dato er wunderbaum black classic. Den lukter litt såpeaktig.

Men har ikke prøvd stripper scent enda.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes også denne luktet ganske stramt når jeg testet den i min bil for noen måneder siden. Har ikke fått testet denne noe utover denne ene gangen, men nå har jeg nylig fått tatt en rens av AC med Nanolotus og nå lukter det svært så friskt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. :( Jaja, er den for ille får jeg heller sette den vekk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende det er bare meg men "nybil lukt" er veldig privat sak da. Jeg mener ny Audi lukter annerledes enn ny VW. Samme er jo mer MC, Toyota osv. Så "nybil lukt" er det veldig vanskelig å beskrive :)

CG sin er helt grei den mener jeg. Men jeg skulle gjerne hatt samme lukten som da A4en ble hentet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med deg. Nybil lukt er veldig forskjellig fra merke til merke.

HAr vel med flere ting å gjøre. Både materialer som er brukt i bilen, som må få slippe ut litt gasser den første tida, samt de forskjellige midlene som klargjøringsavdelingen bruker for å få bilen fin inni og utapå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive