Øystein

Nanolotus med fantastiske ...

Fra ordrebekreftelse på mail:

"Vi i Nanolotus®Norge ønsker deg og dine en fantastisk, og sender med en liten Nanolotus® gave i pakken."

Jeg er særdeles spent på hva slags fantastisk jeg ønskes, men det blir helt sikkert fantastisk :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tippe de droppet hva det er siden ikke alle har sommerferie eller sommervær :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det pleier å være en cognacflaske og cruise i Karibien :lol:

Neida, men det skal sies at Nanolotus har ekstrem kundeservice og alltid/ofte gaver med bestillingene!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Vi i Nanolotus®Norge ønsker deg og dine en fantastisk, og sender med en liten Nanolotus® gave i pakken."

Jeg er særdeles spent på hva slags fantastisk jeg ønskes, men det blir helt sikkert fantastisk :D

Det var vel sommer der skulle står etter den setning der :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alltid like spennende å se hva for noe ekstra snadder som ligger ved bestillingen fra Nanolotus. :) Super kundeservice der i gården hvertfall!

Endret av T.J.
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg bestilte var det en fantastisk penn som var med, utrolig god å skrive med ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk med en flaske Bache jeg i siste pakke... så takk Rasmus.... nestegang er det kult om flaska har innhold også annet en luft :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk med en flaske Bache jeg i siste pakke... så takk Rasmus.... nestegang er det kult om flaska har innhold også annet en luft :D

Ja der er en grunn til at der kommer så mye ekstra i pakkerne. Nanonissen har dykket litt dybt i flasker og du fik tomgodset :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahahahaaaaaaaaa

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja der er en grunn til at der kommer så mye ekstra i pakkerne. Nanonissen har dykket litt dybt i flasker og du fik tomgodset :lol:

:lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samboer: ennå en pakke med bilpleie-ting? (antydning til oppgitt)

litt senere: Oj, det ble kjemperent på badet. (med et litt imponert ansiktsuttrykk).

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samboer: ennå en pakke med bilpleie-ting? (antydning til oppgitt)

litt senere: Oj, det ble kjemperent på badet. (med et litt imponert ansiktsuttrykk).

Blir nesten som hjemme her, "Kjære, har du sett hvor enkelt det er å vaske vinduer med RainX skumspray?" B)

Det morsomme er at denne sprayen legger igjen ett ultratynt lag med RainX, så det perler seg godt på rutene her når det regner :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive