Gå til innhold

nano lotus


markus1

Recommended Posts

Kjøpte glassforsegling fra nano lotus før ferien.Smørte på vinduet,men er ikke imponert i det hele tatt.Gjorde alt 100% riktig.Men når regnet slutter,og solen titter frem,da blir det faen meg artig.Så ikke en j....................a drit omtrent.Andre med slik erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde problemer når jeg brukte vinduspusserene og det var lav sol, men de var litt over ett år gamle, og når jeg byttet de, da gikk det bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk en helt ny touran,så dette var litt skuff.Men det fungerer meget bra når det regner,men overgangen fra regn til sol,det var dårlige greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Hei alle glade detailers.

Ville lige skrive lidt mere generalt om Vores glas forsegling.

Front ruter på biler er veldig forskjellige Nye, gamle og forskellig kvalitet fra forskellige bilmerker.

Nanoforseglingen opføre sig derfor også forskelligt på jeres frontruter. Nogen er veldig enkle at polere fine og andre må der jobbes lidt og evt. bruges en Microfiber til at få polert helt fin.

Disse produkter er også veldig forskjellig holdbarhed fra bil til bil da forseglingen slites efter hvor mye man kjører og bruger hviskere vinter veir osv.

C.a Holdbarhed:

Bilglass 3 i 1 3 - 8 mnd

Bilglass Prof 6 - 16 mnd

Forseglingen er meget sterk og kan klarer det meste, man bør dog undgå etsende og let slipene rengjørings midler

I må meget gerne skrive spørgsmål i Tråden Rabat avtaler så skal jeg svare så fort så mulig.

Mvh

Rasmus

Nanolotus

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...