Gå til innhold
KRS-SRK

Fotograferer gratis mot porteføljebruk av bildene

Recommended Posts

KRS-SRK    1
KRS-SRK

Ny sesong, nye muligheter.

Jeg har de siste årene fotografert mye kjøretøy, men har dessverre hatt noe problemer med originalfilene til porteføljen min og trenger nå å oppdatere.

I den sammenheng ønsker jeg å komme i kontakt med dedikerte bileiere i Osloområdet som ønsker å stille bilen sin til disposisjon i bytte mot kopier av bildene som kan brukes på Facebook, Twitter eller andre sosiale nettverk, for egen nytelse eller rett og slett bare for show-off.

Om dette kunne være interessant så ikke nøl med å ta kontakt på tlf.: 944 35 731, mail: [email protected] eller besøk hjemmesiden min: www.krs-srk.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 521
truhaa

Har du noen "show off" bilder å vise oss her du har tatt ? Kan være en trigger for en del det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 521
truhaa

Takker, var bra nivå på de bildene i allefall.... bare jeg får de nye felgene på bilen skal jeg ta kontakt jeg i allefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KRS-SRK    1
KRS-SRK

Har du noen "show off" bilder å vise oss her du har tatt ? Kan være en trigger for en del det :)

Beklager at jeg ikke har lagt ut noe, var litt forhastet og tenkte ikke over det.

Bildene gir en pekepinn, men er gamle bilder så det er derfor jeg vil ha nye som viser hvilket nivå bildene mine holder nå.

Skrik ut hvis du er i haugeundsområdet og vil ha bilder av en gammel e30.

http://i7.photobucket.com/albums/y270/Yngvejos/IMG_8845-1.jpg

Skulle virkelig ønske jeg var i Haugesund området, men blir det aktuelt kommer jeg til å si fra til deg. : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KRS-SRK    1
KRS-SRK

Takker for all interesse!

Har vært kjempebra!

Har regnet ut at jeg trenger 5 biler til, så her er et lite bilde for å peppe dere opp litt!

Hun vil også at dere skal melde dere for å hjelpe meg! :P Fra portrettshooten jeg hadde i går.. : )

SolElise002-small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stig J    598
Stig J

Og er du i Stavanger så sier du i fra og jeg stiller med ren bil :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjovas    7
bjovas

Jeg har ikke peiling på foto, men likte godt bildet av saaben. :) Skrik ut om du er i Bergen noen gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
KRS-SRK    1
KRS-SRK

Det er faktisk ikke så lenge til, så det skal jeg gjøre.

Godt du likte bildet av Saaben, det er mange som liker den typen bilder og det er som oftest fordi det er brukt kunstig belysning på bilen som gjør at jeg kan undereksponere omgivelsene. Kommer noen flere bilder i morgen som gjør seg litt bedre på skjerm. : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
goldwin    0
goldwin

Er det noen på forumet som vet hvordan jeg kan komme i kontakt med Kai Rune Storhagen ?

Han svarer desverre hverken på telefon eller mail (svært mange forsøk) etter at han fotograferte min bil i sommer (996 Turbo).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
thomasll    0
thomasll

Jeg sliter med det samme. Han tok bilde av min bil samme dag som han knipset bilder av goldwin sin... Får prøve han på facebook jeg også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
goldwin    0
goldwin

Ser dessverre ut til at han ikke er å stole på. Har forsøkt en rekke forskjellige telefonnummere og hans samboer som var med på fotograferingen, uten at jeg får svar. Uansett ønsker jeg at han fjerner bilder av min bil på nettsiden han bruker, dersom han ikke sender bildene han lovet.

For andre som vurderer å stille opp på fotografering, kan dette være greit å vite.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig