Gå til innhold

Wash mitts


HSE

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Mothers sin ullmitt er vel favoritten min her... mine har hold veldig bra, men andre har slitt med kvaliteten på de..

Min link

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidar

Mothers sin ullmitt er vel favoritten min her... mine har hold veldig bra, men andre har slitt med kvaliteten på de..

Min link

Enig, denne er veldig god og bruke. Min har begynt å gå opp litt i sømmen i underkant og er vel ca et halvt år gammel.

Har nå fått Swissvax Washpudel som jeg er spent på å prøve :)

Daglig leder

Automotive Detailing AS

Håndverksvegen 15

3917 Porsgrunn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Denne var nydelig å bruke sist jeg prøvde den på kurset.

Bernhard's Mitt

312751_200x150.jpg

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Jeg har en forkjærlighet for Meguiars microfiber mitt. Men liker også godt Swissvax wash pudel.

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg har stort sett bare brukt MF-mitts, og favoritten så langt er Meguiar's sin. Likte også Bernhard's mitt, så jeg har bestilt en sånn for sammenligningens del, så får vi se om den blir liggende oftest i boksen eller i bøtten. :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mothers sin ullmitt er vel favoritten min her... mine har hold veldig bra, men andre har slitt med kvaliteten på de..

Min link

X2

Har brukt min snart i tre år, litt tynnere i luggen er den riktignok. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mothers ullmitt er favoritten her.

Har også en Washpudel men hårene fra den huker på div. kanter og sånnt slik jeg må fjerne dem manuelt. Er helt sikkert bedre på en annen bil en min egen og ellers er den en drøm å bruke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Liker godt den lysegrønne de har hos Scandicshine, drar til seg mye vann og virker grei mot lakken.

Jupp, Chenille-hanska er alright den synes jeg. Holder sykt mye vann, og møkka skylles veldig lett av igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Super respons, takker! Da fikk man litt mer oversikt ;)

Noen som har noen erfaringer med den jeg linker til i førstepost?

Har ingen erfaringer med Muc-Off sin rosagrønne, nei, men folka på Dekk1 her i Bergen skryter uhemmet og i langdrag av alle Muc-Off-produktene (men så selger de greiene også og har et svært stativ med rosa guffe stående ved disken...).

Det jeg kan si er at den kjennes grei ut og den ser grei ut, men jeg har ikke vasket noe med den...

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Har ingen erfaringer med Muc-Off sin rosagrønne, nei, men folka på Dekk1 her i Bergen skryter uhemmet og i langdrag av alle Muc-Off-produktene (men så selger de greiene også og har et svært stativ med rosa guffe stående ved disken...).

Det jeg kan si er at den kjennes grei ut og den ser grei ut, men jeg har ikke vasket noe med den...

Gammel tråd, men bare lurte på hvilken Dekk 1 her i Bergen som selger Muc Off?

Har ikke tid til å kjøre rundt på alle og se, ikke når de stenger så tidlig som de gjør. Den i Drotningsvik har ikke, sjekket på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Viktig at mitts i ull/skinn tørker opp skikkelig ellers vil den råtne opp.. heng den opp etter bruk, vask den i maskinen med sentrifuge.. Mine mitts her har jeg aldri hatt noe problemer med mht oppløsning

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Gammel tråd, men bare lurte på hvilken Dekk 1 her i Bergen som selger Muc Off?

Har ikke tid til å kjøre rundt på alle og se, ikke når de stenger så tidlig som de gjør. Den i Drotningsvik har ikke, sjekket på torsdag.

Dekk1 Minde.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...