Dag/Swissvax

Litt info fra Swissvax

Hei alle dcn'ere :)

Jeg ønsker å legge ut litt info om at det skjer litt forandringer hos oss om dagen.

I fjor sommer så flyttet vi inn i nye lokaler - som flere av dere besøkte under DCN treffet i høst. Dette var et stort og dyrt løft for oss da lokalene så ut som en potetkjeller når vi kom og vi måtte holde det aller meste av kostnader selv. Det ble lagt ned mange tusner av kroner på dette, men resultatet ble bra - og det var en nødvendig investering for å holde et godt servicenivå.

I november kom det så en pressemelding om at bilforretningen vi leier hos var solgt til nye eiere. Det syns vi var spennende, men det går kun få uker før vi får oppsigelse da salget av bilforretningen åpnet en klausul om at vi kunne sies opp. Det er ingen interesse av å betale oss våre utlegg for oppgradering av lokalene tilbake i særlig grad og det betyr at vi har tapt tusenvis av kroner på dette. Det er selvfølgelig kritisk for oss som et lite firma som har vokst ut av en hobbybedrift, men vi krummer nakken og står på videre.

Selv om vi ble sagt opp så har vi det beste forhold til de nye eierene og jobber tett med dem - noe vi også skal fortsette med i fremtiden fra NYE LOKALER :) Vi må respektere at de kjøpte en forretning og fikk vite av lokalene i kjeller var tilgjengelige for dem på kort varsel fra tidligere eier - og at de selv har behov for disse. De nye eierene har opptrådt meget ryddig - noe som er mer enn hva man kan si om tidligere eier - men nok om det... :(

Dvs at vi den 4 juli flytter inn i NYE LOKALER I INDUSTRIGATA 11 på Lillehammer - samme bygget som Torshov Bilrekevisita :) Tlf og epost er selvfølgelig de samme. Dette er det gamle Møllerbygget (Audi/VW) på Lillehammer og vi får fine lokaler der også. Det skal sies at bygget skal rives på sikt med det vil nok ikke skje på noen år enda.

Vi kommer til å tilstrebe å holde samme høye service og leveringsnivå også fra nye lokaler og vi ønsker dere alle hjertelig velkommen innom om dere er på vei forbi! Det kan være at vi vil ha litt lenger leveringstid nå i første halvdel av juli grunnet flytting og oppsett på nytt sted, men vi skal klare å holde dette på et minimum. Vi håper også å få til et nytt treff med DCN på linje med det vi hadde i fjor :)

Så, et noen hundretusen blakkere, men (nesten) like blide :)

Ta kontakt om dere har konkrete spørsmål rundt dette.

Mvh

Team Swissvax

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til med flytting Dag, håper det går så knirkefritt som mulig :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farsken så han steike - dette var kjipe saker Dag. Men men, se på den lyse siden - da blir det ny ny-åpning, og Mr B får gjentatt "14 tequila takk"-trikset sitt for alle som ikke var der forrige gang :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farsken så han steike - dette var kjipe saker Dag. Men men, se på den lyse siden - da blir det ny ny-åpning, og Mr B får gjentatt "14 tequila takk"-trikset sitt for alle som ikke var der forrige gang :)

Mr B på 14 tequila hørtes såpass spennende ut at man må prøve å få det med seg ved en eventuell reprise, iallefall med tanke på at man ikke var med på TDS..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*#¤*SINGLE*¤#*

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til i nye lokaler da, dette går helt sikkert bra, for med slike produkter, og slik ekstrem service instilling, så vil dere nok få bare mere og mere kunder. Håper dere får til et treff, så jeg får en unskyldning til å ta en tur på besøk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj, så kjipt at pengene deres omtrent var bortkastet.

Slengte inn en ordre på Autobahn og Rainx for å støtte opp en liten smule, bare send når dere får tid. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leit å høre historien men det blir nok fint i de nye lokalene også..

Lykke til med flyttingen. :)

Vi gleder oss til treff ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Triste med innsats som var forgjeves, men dere evner nok innflytting og organisering på en meget bra måte. Jeg finner veien til nytt lokale også, og gleder meg til høstens DCN-treff :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hyggelige tilbakemeldinger :) Det var mest for å fortelle at vi kan få litt mindre forsinkelser, men det er klart at vi opplevde dette både surt og urettferdig.. Men, jeg må nok i hovedsak skylde meg selv for å ha oversett det at vi kunne bli sagt opp i en sånn setting. Det er likevel blodig bittert å måtte betale for oppussing av lokaler for surt oppsparte og belånte midler til folk som sitter mer enn godt nok i det fra før..

Men igjen, det hjelper ingen - og i alle fall ikke oss å sitte å sutre over det for lenge. Heldigvis for oss så kom det inn en ny profesjonell eier som er meget positivt innstilt og mer enn fornøyd det det vi leverer til dem :)

Det legges ut litt bilder av det nye senteret om ikke så lenge!

Vi gleder oss også til treff :)

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hyggelige tilbakemeldinger :) Det var mest for å fortelle at vi kan få litt mindre forsinkelser, men det er klart at vi opplevde dette både surt og urettferdig.. Men, jeg må nok i hovedsak skylde meg selv for å ha oversett det at vi kunne bli sagt opp i en sånn setting. Det er likevel blodig bittert å måtte betale for oppussing av lokaler for surt oppsparte og belånte midler til folk som sitter mer enn godt nok i det fra før..

Men igjen, det hjelper ingen - og i alle fall ikke oss å sitte å sutre over det for lenge. Heldigvis for oss så kom det inn en ny profesjonell eier som er meget positivt innstilt og mer enn fornøyd det det vi leverer til dem :)

Det legges ut litt bilder av det nye senteret om ikke så lenge!

Vi gleder oss også til treff :)

Kjipe greier, men slik er det å overse godt gjemte klausuler med konsekvenser man ikke tenker på der og da...

Jeg jobber til daglig med utleie og drift av næringseiendommer, så du får bare skrike ut om du trenger assistanse :)

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var leit Dag. Håper allikevel dere får det fint i de nye lokalene. Lykke til med flyttingen. :)

PS! Husk å lese alt med liten skrift da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det der borte, får dere til noe treff på sensommer/høst?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det gjør vi - vi hadde egentlig lyst til å gjøre et ordentlig "åpnet hus" en helg :) Skal diskutere litt internt så kommer det straks litt mer på dette!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice. :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til treff :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ut som ett kjempebra tiltak:) Jeg møter ihvertfall opp! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
:thumbup:
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dette ikke blir alt for sent utpå høsten (slik at man må finne frem vinterhjulene) Lørdag 17. september hadde passet fint, ettersom jeg skal på treff på vålerbanen den 18. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal se hva vi klarer å få til Tommy :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive