Gå til innhold

Bilberry felgrens på ulakkert felg?


Den9s

Recommended Posts

Joa, men når man har en del av Bilberry hjemme så, må man bruke det da...

Hvis du føler at du må bruke det opp når det evt. kan resultere i en del unødvendig ekstraarbeid istedet for å bruke noen hundrelapper på noe som faktisk er safe å bruke.........men har du hamstret flere titalls liter ser jeg selvfølgelig at det blir litt kjedelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Tom Christian

Jeg har brukt bilberry på hyperchrome hjul i en par år, uten noe trøbbel....Hadde et sett med Asanti Hyperchrome i 2009/2010 som jeg brukte alltid bilberry på, et sett med LeonHardiritt hyperchrome, nå har jeg et sett med Mandrus Stuttgart hyperchrome som jeg også bruker bilberry på, så det har gått helt fint til meg.

Men garanterer ingen ting :thumbup:

Jeg skal hente disse her på lørdag.

Som dere kan se på bilde, er de med polert kant, polert face og sort lakerte sider.

Hvordan vil BilBerry reagere på disse? Vil den matte felgen eller vil den være ok på disse her??

post-1938-0-01400200-1312957252_thumb.jp

"Gleder meg til å se de på bilen"

Tipper denne felgen har INOX kant jeg, kan ikke sammenlignes med polert alu... :)

Nesten ingen av felgene du får kjøpt idag har bare polert alu, fleste har INOX kant og hvis senter er polert så er det som oftest klarlakk etterpå, men har vært borti endel chip foose hjul og lignende som kun er polert alu...men slike hjul trenger stadig polering for å holde glansen, bare luftfuktighet gjør de "blasse" etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...