Gå til innhold

RainX + MG applikator = ??


Popp

Recommended Posts

La RainX med gul MG applikator på to biler for en halv ukes tid siden, la fra meg applikatoren på egnet plass og var fornøyd.

Igår skulle jeg ta enda en bil, gikk ut i garasjen, plukka opp RainX flaska og merka at applikatoren hadde blitt grønn der hvor den har hatt kontakt med RainX, når jeg prøvde å plukke den opp gikk det grønne området opp i støv og bare forsvant :blink:

rainx-4838.jpg

Endret av Popp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Etsende ?

Tviler litt på det, men at RainX og applikator ikke er venner er helt sikker..

Jeg bruker makeup pads til Rain-X :) Funker gull..

Må vel prøve det, men hva sier kona di til at du stikker av med makeupen da? Eller er hu godt vant? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og har brukt Rain-x og har ein sånn pad. (vart oppløst i midten)

Da veit eg grunnen til at den var oppløst.

Ser ut som det er lurt å vaske paden med ein gang etter bruk av Rain-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med GTechniq sin du. Den er så effektiv at foam paden løser seg opp mens du legger på. Merket det først gangen når så at jeg hadde brukt hånden til å legge på halve ruten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt megs pads til rainx fler ganger å mine er like fine enda. Kanskje lurt å skylle dem etter bruk?

Har ikke vaska mine rett etter bruk å har ikke merket noe til dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Sminkepads er gullegodt til Rain X.. bruker mindre produkt og de koster vel noe som 0,02 øre pr stk.. Og en må ikke låne av kona, kjøper sjøl vett u Popp... :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminkepads er gullegodt til Rain X.. bruker mindre produkt og de koster vel noe som 0,02 øre pr stk.. Og en må ikke låne av kona, kjøper sjøl vett u Popp... :)

I motsetning til dere to damer så blir jeg vist ut fra sminkebutikken igjen når jeg går inn, for de skjønner at jeg har gått meg bort B)

Prøv med GTechniq sin du. Den er så effektiv at foam paden løser seg opp mens du legger på. Merket det først gangen når så at jeg hadde brukt hånden til å legge på halve ruten..

Prøvde GTechniq sin, men brukte nanosvamp da, har sikkert prøvd 10 forskjellige ruteforseglinger det siste året, og GTechniq sin er noe av det største mølet jeg har prøvd, betaler du frakt kan du FÅ det som er igjen!

Hadde det på bilen til kvinnfolket, og fikk nesten kjeft, ettersom at vannet beader, men drar ikke av ruta før ca 150 eller noe i den dur! Og skuddår kommer vel med jevnere mellomrom enn en Carina klarer 150....

Endret av Popp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, prøvde det på mg applikator og glemte og rengjøre den. så dumpa jeg borti den slik at den datt på gulvet en dag, lå biter over ALT.

Tenkte først at det hadde vært mus eller noe faanskap inne i verkstedet men så kom jeg på hva jeg hadde brukt den til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Må vel prøve det, men hva sier kona di til at du stikker av med makeupen da? Eller er hu godt vant? :P

På seg selv kjenner man vel andre..

I motsetning til dere to damer så blir jeg vist ut fra sminkebutikken igjen når jeg går inn, for de skjønner at jeg har gått meg bort B)

Prøvde GTechniq sin, men brukte nanosvamp da, har sikkert prøvd 10 forskjellige ruteforseglinger det siste året, og GTechniq sin er noe av det største mølet jeg har prøvd, betaler du frakt kan du FÅ det som er igjen!

Hadde det på bilen til kvinnfolket, og fikk nesten kjeft, ettersom at vannet beader, men drar ikke av ruta før ca 150 eller noe i den dur! Og skuddår kommer vel med jevnere mellomrom enn en Carina klarer 150....

Så dette er noe man får kjøpt i sminkebutikk? Kjøper på Kiwi jeg, men da vet jeg ihvertfall det.. Takk for info.

PS: Eneste grunnen til at du blir kastet ut er fordi du drikker av parfymeflaskene da de inneholder alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Hm.. greit å blande drinken litt svakere til helga da... :)

Seriøst, dette har jeg aldri sett før - men understreker vel poenget med å ha databladene i orden.

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme. Har dog ikke lagt på nytt siden sist, men skal kjøpe "make up" greier(er det de grønne som kjerringer vasker bort sminken med?).

Bilde. Megs pad.

post-2487-0-32979200-1309392585_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Hvite er de jeg har her... er en stryle med med mange i, koster vel 20 kr for en pakke mener jeg..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med make-up pads ville jeg tenke flate bomulls-pads. Fås kjøpt i flere varianter, noen som er litt mer fluffy (kuttet i runde stykker med åpne kanter) og noen som er "stiftet" og derfor er litt mindre loete, gjerne i rør/runde plastposer med 20-50stk i. Har også sett en variant der det var forskjell på sidene, slik at en side var litt myk og den andre var litt hardere og ikke loet.

Skal ikke være tilsatt noe (de grønne Bjerha tenker på er nok våtservietter for sminkefjerning/ansiktsrens).

Finnes som regel i kroppspleie-avdelingene i matbutikker, og på apotek, parfymerier...

...o.O... småbarnsmor ...o.O...

 

'13 BMW F31 316d og en  '00 BMW E46 323Ci 
x12 Volvo V50 D2, rød (612) - solgt etter 49.365km
x05 BMW E87 118i, sparkling graphite - solgt etter 47.331km
x87 BMW E30 325ix, "sort" (lachsilber originalt) - solgt etter tur/retur Gol
x07 Toyota Avensis stv 2.0 D-4D, blå metallic - solgt etter 5950km
x01 Toyota Yaris 1.0 VVT-i, sort metallic - solgt etter 143.348km
- mangler fremdeles en søt sportsbil
Loggen. S&S: V50, E61, 340R, 996, A3, Mazda2, X5, Lotus Europa, E87, Golf Stv, V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel også god erfaring med nanolotus sin MF, de tynneste, drikker ikke så mye produkt heller, prøvde å legge med nanosvamp, slik som nanolotus, men det funka ikke no særlig egentlig..

PS: Eneste grunnen til at du blir kastet ut er fordi du drikker av parfymeflaskene da de inneholder alkohol.

Å faen, my bad.. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...