Kim Wernerstrand

Engasjement Swissvax 4-8 juli

Grunnet ferieavvikling/sykdom, flytting og oppussing av nye lokaler, stor ordrepågang og mye trafikk på Centeret vårt trenger vi en hjelpende hånd.

Arbeidsoppgaven blir Nybilklargjøring, interiør og eksteriør på bruktbiler, privatbiler, samt en gulrot i å detaile en skikkelig grombil som vil ankomme vårt center mandag 4 Juli i våre nye lokaler.

Vi ønsker en med kunnskap og lidenskap for detailing(noe jeg regner med de fleste her på DCN har :) )

Lønn etter avtale m/ skattekort.

Vi sørger for overnatting hele uken.

Det kan bli mulighet for flere korte engasjement i fremtiden.

For mer opplysninger send en pm med tlf.nr og litt om deg selv, eller send en mail til salg@swissvax.no

Mvh. Kim/Dag

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette hørtes gøy ut :) hvordan er det med opplæring osv, tar dere det ? føler jeg fortsatt er ganske fersk på polering, men er villig til å lære :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette hørtes gøy ut :) hvordan er det med opplæring osv, tar dere det ? føler jeg fortsatt er ganske fersk på polering, men er villig til å lære :)

Hei.

Pga. at det er kort tid til, så har vi ikke noe tid til opplæring nå når det gjelder bruk av maskin osv :( . produkt kunnskap tar vi underveis, en av oss vil være der hele tiden for veiledning når det gjelder den biten. :D

Det er veldig hektisk hos oss om dagen, så vi er litt avhengig av at den som er hos oss er litt selvstendig og trygg på seg selv.

mvh. kim

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke har ferie før i august, ellers så kunne jeg feriert en uke på lillehammer jeg. Men vil nok tro at det dukker opp en dyktig person som kan påta seg oppgaven.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho, dette må jo være en drømmeinngang for noen som vil ha en luke inn til å ha dette som yrke. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi takker for responsen:-)

Vi har fått tak i en Kar som viser seg å være en dyktig Detailer.

mvh. Kim

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive