Gå til innhold
Tom Christian

Partnere av Scholl Consepts

Recommended Posts

Tom Christian    26
Tom Christian

Her vil du se noen av de som bruker og samarbeider med Scholl Consepts.

Alle de bilfabrikantene dere ser her, bruker Scholl på fabrikkene sine, er ikke mange merker som kan hamle opp med dette.

post-507-0-12434200-1309216864_thumb.jpg

PS: Lamborghini/Bugatti er kjent for å ha beste lakkfinish ved utlevering av sine biler, verden over! :)

mvh

Tom Myhr

Scandicshine AS

Endret av Tom Christian/Scandicshine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AndreasLie    1 033
AndreasLie

Kan sjekke opp dette på Opelfabrikken om noen dager, for da er jeg invitert over dit. Skal i såfall finne ut hva de bruker på min Opel lakk, for den var jævlig å polere :)

Men absolutt en imponerende liste!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tom Christian    26
Tom Christian

Det kan være vannskelig å få vite akkurat hva de bruker, men husk, de er ikke under navnet S3GOLD, S17 osv.

Har egene navn, jeg vet de hadde en som het P11s, som ble brukt til bilfabrikantene.

De polere ikke bilene etter lakkering, de bruker en rubbing-masse som fjerner lakkstøv, sig i lakken og andre defekter.

De fleste får utviklet en egent type, med eget navn! :)

Endret av Tom Christian/Scandicshine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Fin info her Tom.

Legger også til at Scholl også nevnte at biler for den vanlig mannen i gata så hadde Audi best lakkfinish :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AndreasLie    1 033
AndreasLie

Fin info her Tom.

Legger også til at Scholl også nevnte at biler for den vanlig mannen i gata så hadde Audi best lakkfinish :)

Som en klargjører i Drammen klarer å ødelegge :P Neida, hadde vært interessant og sett hva som ble polert på fabrikken, for sist jeg var på Opel fabrikken så jeg ikke noe polering, men har sett det på tv på Lambo fabrikken blandt annet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tom Christian    26
Tom Christian

Fin info her Tom.

Stemmer dette pus;)

Som en klargjører i Drammen klarer å ødelegge :P Neida, hadde vært interessant og sett hva som ble polert på fabrikken, for sist jeg var på Opel fabrikken så jeg ikke noe polering, men har sett det på tv på Lambo fabrikken blandt annet.

hehe, er mange som klarer å kjøre på hologram på nye biler, å faktisk fjerner mye av glansen!

men det er i utgangspunktet ikke polering på nybiler, der har en slik lystunnel der de ser defekter, som støv og lignende, som blir slipt bort før utlevering.

men merker som Lambo og Bugatti har så høy standard, at disse går gjennom en helt annen prosess en en normal personbil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig