Tom Christian

Scholl A15

Tenkte bare å skrive litt om Scholl A15, et produkt som er glemt i mengden føler jeg! :)

post-507-0-77230300-1309214732_thumb.jpg

Her har du et kjempeprodukt for 1-step jobber, altså en polish med medium cut og syntetisk voks!

Scholl Consepts har utviklet "Spider Sandwich Pad" som er beregnet for bruk på A15, da kan du lett regulere cut med press og hastighet, men også avslutter med samme pad med å lette trykket å kjøre ned hastigheten, og kjøre holofritt sammen med å gi bra cut. Denne "Spider Sandwich Pad" virker meget grov å hard når du starter jobben, men så fort du får noe varme i pad'en vil den forandre seg helt.

Egner seg også MEGET bra på Scholl sin SOFTouch pad. For best resultat kjøres denne på DA maskin, da holofritt på alle typer lakk, men noe mindre cut en Spider.

Kan også kjøres på Scholl Woll pad, etterfølges av SOFTouch pad for perfekt finish! :)

post-507-0-86692300-1309214803_thumb.jpg

Kan også toppes med f.eks Jetseal109 lakkforsegling og andre forseglinger og vokser.

mvh

Tom Myhr

Scandicshine AS

Endret av Tom Christian/Scandicshine
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes denne er fin å kjøre i lag med s3 Gold, for å få litt lengre kjøretid :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker jo fint å blande. Men hvis du kjører S3 GOLD på riktig hastighet å får riktig temp kan du kjøre den så lenge du orker nesten! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker jo fint å blande. Men hvis du kjører S3 GOLD på riktig hastighet å får riktig temp kan du kjøre den så lenge du orker nesten! :)

En sannhet med modifikasjoner det da, kommer litt an på lakken også.... men i de aller fleste tilfeller er det sant..

(men i de tilfellene hjelper det ikke å blande inn A15 heller)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken pad er det du kaller for SOFTouch Tom Christian? Fant ikke noe da jeg søkte på det

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A15 på Orange Scholl på Bigfoot DA maskin fungerer veldig bra :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken pad er det du kaller for SOFTouch Tom Christian? Fant ikke noe da jeg søkte på det

Det blir den sorte pad'en... :)

A15 på Orange Scholl på Bigfoot DA maskin fungerer veldig bra :)

Fungerer sikkert flott på Bigfoot DA maskinen ja....faen at jeg ikke har en sånn maskin selv akkurat nå! :/

Hehe... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive