Gå til innhold

Meguiars #16


AutoPetter

Recommended Posts

AutoPetter

Vet noen hvor jeg kan få tak i Meguiars Profesional Paste Wax #16 til en brukbar pris? Er 2 stk på Ebay.co.uk men dem vil jo ikke sende til Norge. Andre nettbutikker er utsolgte også. Hvis ikke er det noe annen voks til rundt 200kr som er gode?

Noen som har erfaringer med 3M Perfect-It Paste Wax?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AutoPetter

Jeg fikk tak i min på Bilxtra

Hva kostet denne på Bilxtra?

Både Elite car care og Shinearama har vanligvis og sender til Norge, men ser nå at begge to er utsolgt...

Edit: Fant på waxamomo, har handlet der flere ganger.

http://www.waxamomo.co.uk/productcart/pc/viewPrd.asp?idproduct=245&idcategory=34

Den var vist utsolgt der også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går inn på global.ebay.com så skal vel alle der senda til norge. Eg kjøpte iaf mine to boksar på ebay. Betalte 46 pund for to boksar, inkludert 4 mikrofiberklutar og frakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AutoPetter

Om du går inn på global.ebay.com så skal vel alle der senda til norge. Eg kjøpte iaf mine to boksar på ebay. Betalte 46 pund for to boksar, inkludert 4 mikrofiberklutar og frakt :)

Finner ingen av de boksene der heller :( . Da ble det heller kjøpt inn Nattys Wax White istedet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Norsk Prol har MG16 mener jeg.. kjøpte mine 2 der

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AutoPetter

i4detailing.co.uk har på lager ser jeg :)

På siden står det "In stock" men når jeg trykker "add to basket" så får jeg seff melding om at "out of stock".

Jeg jobber selv på bilxtra og vi har den ikke. Vanskelig å få tak i denne voksen gitt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen hvor jeg kan få tak i Meguiars Profesional Paste Wax #16 til en brukbar pris? Er 2 stk på Ebay.co.uk men dem vil jo ikke sende til Norge. Andre nettbutikker er utsolgte også. Hvis ikke er det noe annen voks til rundt 200kr som er gode?

Noen som har erfaringer med 3M Perfect-It Paste Wax?

Hei, ser det er flere som er ute etter Meg 16. Har kjøpt meg to bokser i går den 4 juli, og da hadde de igjen en 5 til 6 bokser. Du får kjøpt det på Bilextra på tiller Trondheim,tlf.72884810. Lykke til:-) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...