Gå til innhold
AutoPetter

Meguiars #16

Recommended Posts

AutoPetter    0
AutoPetter

Vet noen hvor jeg kan få tak i Meguiars Profesional Paste Wax #16 til en brukbar pris? Er 2 stk på Ebay.co.uk men dem vil jo ikke sende til Norge. Andre nettbutikker er utsolgte også. Hvis ikke er det noe annen voks til rundt 200kr som er gode?

Noen som har erfaringer med 3M Perfect-It Paste Wax?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skaten    5
Skaten

Om du går inn på global.ebay.com så skal vel alle der senda til norge. Eg kjøpte iaf mine to boksar på ebay. Betalte 46 pund for to boksar, inkludert 4 mikrofiberklutar og frakt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AutoPetter    0
AutoPetter

Om du går inn på global.ebay.com så skal vel alle der senda til norge. Eg kjøpte iaf mine to boksar på ebay. Betalte 46 pund for to boksar, inkludert 4 mikrofiberklutar og frakt :)

Finner ingen av de boksene der heller :( . Da ble det heller kjøpt inn Nattys Wax White istedet :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

Norsk Prol har MG16 mener jeg.. kjøpte mine 2 der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AutoPetter    0
AutoPetter

i4detailing.co.uk har på lager ser jeg :)

På siden står det "In stock" men når jeg trykker "add to basket" så får jeg seff melding om at "out of stock".

Jeg jobber selv på bilxtra og vi har den ikke. Vanskelig å få tak i denne voksen gitt :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ogiggen    0
Ogiggen

Vet noen hvor jeg kan få tak i Meguiars Profesional Paste Wax #16 til en brukbar pris? Er 2 stk på Ebay.co.uk men dem vil jo ikke sende til Norge. Andre nettbutikker er utsolgte også. Hvis ikke er det noe annen voks til rundt 200kr som er gode?

Noen som har erfaringer med 3M Perfect-It Paste Wax?

Hei, ser det er flere som er ute etter Meg 16. Har kjøpt meg to bokser i går den 4 juli, og da hadde de igjen en 5 til 6 bokser. Du får kjøpt det på Bilextra på tiller Trondheim,tlf.72884810. Lykke til:-) :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig