Sølvpilen

Hvor får jeg tak i 4" bakplate til DA?

Hvor får jeg tak i 4" bakplate til DA? Hadde plukket meg ut en Lake Country Spot Pad hos Shinerama, men naturligvis var den plutselig utsolgt. Er vel slik at bakplater til DA og roterende ikke passer om hverandre? Etter det jeg kan se har DA skrue- og roterende muttermontering, eller?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk akkurat 4" bakplate til DAS6 Pro'en fra CleanYourCar.co.uk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CleanYourCar.co.uk eller ShineArama.co.uk

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk akkurat 4" bakplate til DAS6 Pro'en fra CleanYourCar.co.uk

Var det 75mm Dual Action Backing Plate, eller 3.5" Dual-Action Spot Pad Backing Plate? Ser sistnevnte ikke på lager akkurat nå.

Matti: Var klar over at Shinerama selger, men som jeg skrev i første post så hadde jeg plukket meg ut en Lake Country Spot Pad hos Shinerama, men naturligvis var den plutselig utsolgt.

Erfaringer med å handle fra Cleanyourcar? Blir uforholdsmessig mye frakt og dill bare fordi Shinerama ikke har et alternativ til 3-4" backing plate, der jeg planlegger å kjøpe resten av produktene. Men muligens like billig som å kjøpe i Norge?

Tror det er lite sannsynlig at butikker jeg kjører forbi i Ålesund har backing plate for DA som passer til 3-4" pads?

Endret av Sølvpilen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel bare å bestille den hos shinearama, så sendes den når den kommer på lager igjen, det tar nok ikke så mange dagene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel bare å bestille den hos shinearama, så sendes den når den kommer på lager igjen, det tar nok ikke så mange dagene.

Joda, kan jo bestille den der når den kommer på lager igjen, går ikke an å bestille den nå siden ikke er på lager. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den 3,5"en var det nok forresten jeg kjøpte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive