truhaa

Tilbakemeldingstråd til Autobua

77 innlegg i emnet

Hvis du har en tilbakemelding til gjeldende firma, eller annen informasjon om firmaet du etter en objektiv vurdering ønsker å dele med andre forumbrukere så legges denne type innlegg i denne tråden.

Kjøreregler kan best oppsummeres ved dette sitatet fra Torby

Ber samtidig om at personer som har uoppgjorte handler / utestående ordre osv først og fremst tar dette direkte med det aktuelle firmaet, og at tilbakemeldinger til / rundt firmaer og samarbeidspartnere holdes på et konstruktivt og saklig nivå. Ingen er tjent med skitkasting på forumet. Samtidig skal det være takhøyde for både positive og negative erfaringer, men admins / moderatorer vil fjerne innlegg eller tråder som utarter seg i feil retning.

Tenk to ganger, pust gjennom nesa, og skru av caps lock.

Lykke til default_smile.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte varer 24juni og fikk de levert på døren nå den 29 kl 2030

Smertefri handel så jeg er kjempe fornøyd :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte fredag 24.6 og fikk produkter ca. kl 15 i går 28.6. Kjapt levert særlig siden det var over helg. Sporing og varsel på mail og SMS. Noen minutter etter innlagt bestilling tok forhandler kontakt pr. mail med spørsmål om annen forpakning var ok. Rask respons på mail ved henvendelse. Veldig fornøyd :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott service fra RB Tuning og gode priser. :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La inn bestilling søndag ettermiddag, kort tid etter (fremdeles søndag) kom det mail og PM her på forumet med melding om at ordren var pakket og klar for levering på posten dagen etter, samt sporingsnummer.

Nå, mandag ettermiddag, er pakken på vei til Bergen fra postsentralen i Trondheim.

Godbyger! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte sent-sent i går kveld, og etter noen kjappe utvekslinger på mail i dag for noen småjusteringer av ordren venter den nå bare på å bli kjørt ut fra terminalen til mitt lokale postkontor. Kjapp og effektiv service!

Endret av nibelo
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La inn bestilling søndag ettermiddag, kort tid etter (fremdeles søndag) kom det mail og PM her på forumet med melding om at ordren var pakket og klar for levering på posten dagen etter, samt sporingsnummer.

Nå, mandag ettermiddag, er pakken på vei til Bergen fra postsentralen i Trondheim.

Godbyger! :D

For ordens skyld, pakken kom frem til postkontoret onsdag morgen og ble hentet onsdag ettermiddag. Kjapt og effektivt!

Ser frem til å prøve Wolf's Chemicals-produktene. Hvis de er like bra/bedre enn De Andre, så ser jeg ikke bort fra at det kommer flere ordrer fra min kant...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle gode tilbakemeldinger.

Hyggelig å høre at dere er fornøyd med både service og produkt.

Prøver så godt det lar seg gjøre å få pakket varene samme dag som ordren kommer inn.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kom pakken min med premie og det hele. Kjempeflott premie og alltingen. Kan vel nevne at ordren tok litt lang tid å få sendt, men det var utenfor RBtunings kontroll, dessuten, god kommunikasjon per mail gjør underverker.

Så igrunn vledig fornøyd jeg.

Men et spørsmål, kan poleringsmidlene brukes på DA, eller er det kun for roterende?

Mvh Øyvind

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at pakken omsider kom velberget fram.

Poleringsmiddelene kan brukes både på roterende og DA.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vill bare si at servicen her er helt forbløffende. Jeg sendte en forespørsel å 6 min etter får jeg svar å maken til problemløsing har jeg aldri sett i en butikk generelt.

Så alle tommler opp å bøyer meg i støvet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordre plassert like før midnatt i går kveld, og før 7 i morges fikk jeg tilbakemelding på forumet her om at ordren var pakket og klar for sending. :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melding om ankommet pakke i morges. Like digg å handle her hver gang - alt går på skinner! :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte litt wolfs produkter fra Remi og han er lynkjapp på å svare og har en fantastisk service!

Pakken var sendt kjapt og meget godt pakket

Anbefales på det sterkeste, uten tvil! :)

Endret av hc_Tk
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også deler samme erfaring :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott service :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som har så mye fra ulven, hvorfor har dere ikke Wolf's tekstilforsegling? :huh:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tekstilforseglingen kommer på lager ved neste forsendelse fra Wolf's.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det? Tenkte jeg skulle bestille den sammen med Hard Body og et par andre ting fra dere - men HB er jo et sånt gruppekjøp og det er kanskje for lenge til?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive