Gå til innhold

Test: ValetPro Bilberry felgrens


kris1986

Recommended Posts

Hei igjen! Siden jeg har kjøpt Bilberry felgrens, da må jeg jo vise dere hvordan den fungerer! Jeg tok bilen til bestefar, en Corolla, felgene på den var sykt stygge, så da fikk den "harde" blandinga prøve seg! Bildene taler egentlig for seg selv, og slik gjorde jeg det;

Sprayet på tørre felger, lot det virke i ca 4 minutte, steamet det av med ett bittelitte "brød" av en Karcher..

P1010153.jpg

P1010155.jpg

P1010156.jpg

P1010157.jpg

Her kunne jeg spylt litt bedre i kantene men...

P1010158.jpg

Andre side fremme;

P1010159.jpg

P1010160.jpg

Dette ble ikke brukt, nesten litt synd for jeg elsker de børstene!!!

P1010161.jpg

Ja.. Synes produktet funket kjempebra! har blandet opp 5dl med sterk (1:3) og 5dl med svak (1:5), og har masse igjen! ikke lukter det ille heller.. Helt konsentrert lukter den litt snus :) Den fungerer sikkert noe sånn som p21s, men måtte bare prøve den siden den kostet så lite..

Fåes på Cleanyoucar.co.uk

Mvh. Kristoffer

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. ja, en god og mild rens gjør sakene lettere det!

http://www.cleanyourcar.co.uk/wheels-and-t...-/prod_499.html

under en hundrings for fem liter ferdig rens, det synes jeg ikke er ille ;)

Den dro også brun skitt ut av dekket også, det glemte jeg å skrive i "testen"

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hehe, bestefaren din sine Goodyear dekk er laget i Polen jo :lol:

Og for å rette deg litt så heter felgene dine Audi A8 replica... Felgene til S8 ser usom på bildet under, og RS8 er aldri blitt produsert...

post-141-1219077769_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris-520e39
Mulig valetpro produkter kan bli å finne hos SS ;)

Helvete, denne nettbutikken din begynner å bli frytelig dyr for oss nå :P Knall med større utvalg, det liker vi! Hvordan er det forresten med sending av enkeltvarer, er det noen annen måte enn den 115 kroners forsendelsen som går an? Ser at jeg burde ha Jetseal 109 til EZ-glazen når sommeren kommer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Helvete, denne nettbutikken din begynner å bli frytelig dyr for oss nå :P Knall med større utvalg, det liker vi! Hvordan er det forresten med sending av enkeltvarer, er det noen annen måte enn den 115 kroners forsendelsen som går an? Ser at jeg burde ha Jetseal 109 til EZ-glazen når sommeren kommer! :D

Hehe, når sommeren kommer :rolleyes: Da har du ett helt år på deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no
Helvete, denne nettbutikken din begynner å bli frytelig dyr for oss nå :P Knall med større utvalg, det liker vi! Hvordan er det forresten med sending av enkeltvarer, er det noen annen måte enn den 115 kroners forsendelsen som går an? Ser at jeg burde ha Jetseal 109 til EZ-glazen når sommeren kommer! :D

Enkelt produkter kan sendes billigere, bare å sende mail :)

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bestefaren din sine Goodyear dekk er laget i Polen jo :lol:

Og for å rette deg litt så heter felgene dine Audi A8 replica... Felgene til S8 ser usom på bildet under, og RS8 er aldri blitt produsert...

post-141-1219077769_thumb.jpg

Oki.. Står både RS8 og S8 på forskjellige sider se..

De er kjøpt på gummiservice.. 2500 for to hadde han gitt.. Hvor er de vanligvis laget da? Har hørt ofte at de er lagt i tyrkia.. Da hadde jeg heller foretrukket polen :)

Production countries: Germany (222) USA (75) Japan (39) France (1) Slovenia (29) Turkey (24) South Africa (15) Poland (8) British (7) China (7) Indonesia (5) Philippines (1) Thailand (1) Saudi Arabia (1) Canada (1)

Endret av kris1986
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg vet at det står det mange steder, men helt korrekt er A8 Replica.. Ble bare overrasket over at de kom fra Polen, sikkert våre gamle dekk som blir regummiert i Polen.... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • 4 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...