Gå til innhold

Android telefon og ip board app


gjohn

Recommended Posts

Har akkurat fått meg en Android telefon. Vet noen om det finns en app til Android (tilsvarende Iphone) for lesing av forumet (ip board)?

Jeg vet jeg kan endre dropdown boksen nederst på siden fra standard til mobil. Det er imidlertid litt irriterende da jeg bruker både PC og mobil omhverandre. Den innstillingen knytter seg tydligvis til brukeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjimmern

Har akkurat fått meg en Android telefon. Vet noen om det finns en app til Android (tilsvarende Iphone) for lesing av forumet (ip board)?

Jeg vet jeg kan endre dropdown boksen nederst på siden fra standard til mobil. Det er imidlertid litt irriterende da jeg bruker både PC og mobil omhverandre. Den innstillingen knytter seg tydligvis til brukeren.

på min samsung tab (android), funker det supert å lese dette forumet uten å måtte legge inn no andre app , men sikkert andre som kan svare bedre på dette en meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min samsung tab (android), funker det supert å lese dette forumet uten å måtte legge inn no andre app , men sikkert andre som kan svare bedre på dette en meg :)

Funker strålende på min LG P500 når jeg endrer visningen til "Mobil", men når jeg går på PC'en må jeg forandre til "Standard" og vice versa for å få opptimal visning.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Ja det finnes. Men den er enda i beta

La den ved her så kan du teste om du vil. (Obs er en ZIP fil, så må pakkes ut før du legger den over på mobilen)

During the beta, the app will not be available on the Android Market. This means to test, you will need a device that supports installation of non-market applications - phones sourced from some operators (e.g. AT&T) may not allow this, and many phones will require you to change the setting "Unknown sources" located at Settings > Applications. Unfortunately you will be unable to participate in testing if you are not able to install non-market applications.

To install, simply download the attached file and save it to your Android device's SD Card, and run it using your preferred file explorer

ipboardandroid.zip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Betaversjonen av appen (som Dennis linker til) virker som den skal av og til. Som regel viser den forumet som en vanlig webside. Håper den kommer i en mer stabil versjon snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...