Gå til innhold
gjohn

Android telefon og ip board app

Recommended Posts

gjohn    35
gjohn

Har akkurat fått meg en Android telefon. Vet noen om det finns en app til Android (tilsvarende Iphone) for lesing av forumet (ip board)?

Jeg vet jeg kan endre dropdown boksen nederst på siden fra standard til mobil. Det er imidlertid litt irriterende da jeg bruker både PC og mobil omhverandre. Den innstillingen knytter seg tydligvis til brukeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kjimmern    34
kjimmern

Har akkurat fått meg en Android telefon. Vet noen om det finns en app til Android (tilsvarende Iphone) for lesing av forumet (ip board)?

Jeg vet jeg kan endre dropdown boksen nederst på siden fra standard til mobil. Det er imidlertid litt irriterende da jeg bruker både PC og mobil omhverandre. Den innstillingen knytter seg tydligvis til brukeren.

på min samsung tab (android), funker det supert å lese dette forumet uten å måtte legge inn no andre app , men sikkert andre som kan svare bedre på dette en meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gjohn    35
gjohn

på min samsung tab (android), funker det supert å lese dette forumet uten å måtte legge inn no andre app , men sikkert andre som kan svare bedre på dette en meg :)

Funker strålende på min LG P500 når jeg endrer visningen til "Mobil", men når jeg går på PC'en må jeg forandre til "Standard" og vice versa for å få opptimal visning.

.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjovas    7
bjovas

For å svare trådstarter, så finnes jo tapatalk som app. Men lurer på om forumet trenger en modul for å være kompatibel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis    539
Dennis

Ja det finnes. Men den er enda i beta

La den ved her så kan du teste om du vil. (Obs er en ZIP fil, så må pakkes ut før du legger den over på mobilen)

During the beta, the app will not be available on the Android Market. This means to test, you will need a device that supports installation of non-market applications - phones sourced from some operators (e.g. AT&T) may not allow this, and many phones will require you to change the setting "Unknown sources" located at Settings > Applications. Unfortunately you will be unable to participate in testing if you are not able to install non-market applications.

To install, simply download the attached file and save it to your Android device's SD Card, and run it using your preferred file explorer

ipboardandroid.zip

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gjohn    35
gjohn

Takker :)

Prøvde å installere den nå. Må man fortsatt endre weside visning til Mobil? Trodde det lå i appen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Knutis    756
Knutis

Mulig å få lagt inn støtte for Tapatalk? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gjohn    35
gjohn

Betaversjonen av appen (som Dennis linker til) virker som den skal av og til. Som regel viser den forumet som en vanlig webside. Håper den kommer i en mer stabil versjon snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Knutis    756
Knutis

Beklager, jeg burde skrevet at jeg mener Iphone.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig