AcciDabbi

Iron X på våt eller tørr bil?

Enkelt spørsmål.. :)

Skal IronX påføres når bilen er våt eller tørr?

Jeg tenker at effekten blir vel noe bedre om bilen er tørr? Siden då slipper man å blande ut produktet med vann som ligger på bilen?

Håper noen har litt erfaringer.. :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min erfaring: Best på tørr bil, men måtte passe på at det ikke tørker inn, da ble det hvite flekker som måtte til med litt gnukking. Funker også ved våt, men mindre effekt (eller så var det tilfeldig at bilen var ren) Du kan prøve en 50/50 Tørr vs våt? Så vi får se. Siden du skal ut og prøve tenkte jeg :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, får prøve meg litt fram.. :)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk og spraye nedenfra og opp,slik at det renner våt i våt. Da slipper du at det tørker så lett.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk og spraye nedenfra og opp,slik at det renner våt i våt. Da slipper du at det tørker så lett.

Godt tips.. B)

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om den tar LSP?

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp den tar nok greit mye av beskyttelsen ja, det er ihvertfall min erfaring, men bruker den kun før korrigering eg då.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

testet på min egen bil som har duragloss 111 fra i vinter og den hadde fremdeles vannskrekk etter Iron x behandling, men var klar forskjell så den har nok fjernet en del av beskytelsen, og eg har og samme policy som lexgtturbo, brukes kun før korrigering.

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett en del frem og tilbake mht IronX..

- Voks tar den, men ikke sealer

- Den tar 50% av beskyttelsen på bilen

- Den skader ikke sealer eller voks.

Tror jeg må teste det selv her og se... Når den løser opp metallpartikler på/i lakken skal det godt la seg gjøre å ikke ta en sealer også.

Uansett bruker jeg den kun før korrigering eller når det skal nye sealer/voks på bilen, så ikke noe stort tema her, men skal teste det på et par paneler her og se hva som skjer..

0

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    Ingen innloggede medlemmer aktive