Gå til innhold

Min Porsche


marius_kj

Recommended Posts

marius_kj

Legger ut noen bilder av den her også. Har den under tråden "mine biler", men synes den fortjener en egen tråd :)

Bilen er en Porsche 911 3.0 SC, 1982 modell, greit å ha biler som er eldre enn seg selv :P .

Kjøpte den i vår og er sålangt veldig fornøyd. Måtte skifte et drivakselledd etter ca. en mnd, men det er vel sånn man må regne med på gamle biler:) Må/skal lakkeres, men det var beregnet i innkjøpsprisen.

028.jpg

032.jpg

060.jpg

058.jpg

Endret av marius_kj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Knall porsche dette her...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marius_kj

Takk for ros, folkens. Gøy med en gammel klassiker.

Meget pen :) Kan ikke se på disse bildene at den bør lakkes ihvertfall :)

Jeg har bilder som er mindre flaterende selvsagt, men ikke like gøy å legge ut de ;)

Glassfiberskjermene har fått sin del med steinsprut, og har sprukket opp en del på enkelte steder. I tillegg hjalp det ikke med heftig vibrering fra poleringsmaskin og stadig vask der vann legger seg innunder der lakken har sprukket.

Lakkering står på planen, så muligens til vinteren, men tror dama kanskje har lyst til at vi prioriterer hus i første omgang:)

Endret av marius_kj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Det går mot lysere tider, og jeg gleder meg til å hente frem bilen igjen.

Som dcn medlem går jeg og irriterer meg mer og mer over de skavankene som er på bilen og konkluderer med at jeg "må" lakkere den snart. Er det noen som kjenner noen som er flinke til å lakkere, og gjør det til en fornuftig pris? Ta gjerne kontakt på pm e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bra ut. Send meg en PM når du finner ut av det. Og forhåpentligvis er han dyktig når han blir anbefalt av et dcn-medlem :)

Men er det andre som også har noen de vil anbefale er det bare å ta kontakt.

Endret av marius_kj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Vet også at lakkereren til Sulland bil på Lillehammer tar på seg lakkeringsoppdrag, og han er meget dyktig. Han som lakkerte den blåe A4en jeg polerte for en stund siden. Dog usikker på hvor mye han tar for jobben eller når han evt er ledig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...