Gå til innhold
Geir

Tekstilforsegling

Recommended Posts

Geir    335
Geir

Hei, folkens!

Jeg bytter til bil med mikrofiberseter, og i tillegg har vi kjøpt to nye sofaer som vi ønsker å ha tekstilforsegling og/eller impregnering på.

Jeg sliter litt med å bestemme meg for om jeg skal gå for Swissvax Lotos Protectant Kit eller Nanolotus Tekstil- og Skinnforsegling.

Det er en prisforskjell her, men jeg er mest opptatt av kvalitet og holdbarhet. Jeg er glad i begge merker, så her er jeg litt på "stein, saks og papir". Kunne trengt noen gode argumenter for eller i mot.

Kom gjerne med forslag dersom dere mener noe egner seg bedre enn de to ovennevnte produktene.

Mvh,

Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 332
Bernhard

Jeg har brukt Nanolotus sin på microfibersofaen hjemme og det har fungert veldig bra.. I bilen så har jeg brukt Leather Master Eco Nubuck Protector på alcantara i Passaten og nå blir jeg nesten kåt når jeg setter meg inn. Ser og kjennes nytt ut. Selvsagt støvsuger først, fjernet nupper med nuppefjerner og renset med Swissvax Alcanta først :)

• Gi poeng 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Detailers Club Norway

© Detailers Club Norway AS siden 2007

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra grunnleggende vask, til tips om hvordan du skal få akkurat din bil til å bli så blank som mulig