Gå til innhold

Luktfjerning på setebelte?


Kny

Recommended Posts

Hei,

bilen min ble stjålet, men kom heldigvis til rette igjen. Nå stinker det herreparfyme av setebeltet mitt og det gjør meg kvalm, så jeg lurer på hvordan den beste måten jeg kan fjerne denne lukten på er? Har ikke rensemaskin..

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dessverre ingen av overnevnte, disse er vel omtrent kun å få på bestilling? Noe jeg kan bruke som kan kjøpes på lokale bilpleiesjappa? (Bilxtra eller noe) Meguiar's? Lyst å få vekk lukta fort som fy :P

Endret av Kny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Om du bor i oslo, er det kort vei til parts n retards.. De har vel green clean, spam osv... Pluss MYE erfaring med bilpleie.

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje jeg får ta meg turen dit i morgen. Ja, det er meg med BMW'n:) Fikk igjen bilen med 1000km ekstra og en stygt kantkjørt felg, pluss noen småriper og ekstremt skitten bil innvendig og utvendig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TobiasW

Hvordan har den egentlig blitt stjålet? Tenker på at den er låst, sikkert alarm, startsperre osv? Får man noe igjen på forsikringen når det er skader? Hvertfall veldig godt at du fikk den tilbake :)

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i forbindelse med salg av bilen. Jeg var dum nok til å godta bankoverføring, så ble han borte med bilen og pengene kom aldri selvom de var "satt" over. Han kansellerte nok overføringen eller noe. Skal ha et møte med politiet til uka og anmelde det, så skal jeg høre hva forsikringsselskapet har å si om saken etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg las om saken på bimmers. Bra du fekk att bilen!

Er vel ikkje so masse butikker som har åpent no. Har du ikkje fått tak i noke enno, so prøv med zalovann. Dette skal nok få vekk litt parfymelukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...