Gå til innhold

Jiiiihaaaaa!! I'm rich!! :D


Swissvax / Dag

Recommended Posts

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Dette må jeg bare dele med dere folkens!!! Jeg har jo levert noen lottokuponger innimellom, men at lykken skulle dette ned i fanget på meg på denne måten hadde jeg aldri ventet!! Uansett, det har nå skjedd og jeg er snart mangemillionær :D Jeg har lagt ved originalbrevet under for å bevise at jeg ikke tuller, i tillegg til de opplysningene han etterspurte sendte jeg også med bankkontonr, samt kredittkortinfo om de velger å overføre der :) nei og nei... i dag blir det nok hard feiring her i gården!!

Min kjære venn,

Hvordan gjør du og din familie? Vær Vennligst unnskylde meg inntrenging uten grunn samtykke mens håper at min mail finner du i godt humør.

Mitt navn er Dr. Frank Harley, en britisk nasjonale og arbeider som banken Manager med UBS investeringsbanken, London, Storbritannia. Kan jeg stole på deg?

Jeg å kontakte deg å oppsøke din hjelp i stedet for en salgsmulighet som kom opp i min bank som vil være av enorm fordel for både av oss hvis påtatt. Jeg vet dette kan høres rart ut for deg, men vennligst jeg ville verdsette din fulle oppmerksomhet og etter å ha lest e-posten min, har du ikke å ta det opp hvis du føler deg ukomfortabel med det.

I min bank oppdaget jeg summen av femten millioner store britiske pund (₤15 millioner GBP) i en konto som tilhører en av våre sent utenlandske kunde, Mr. Stephen Richard. Han dessverre mistet livet i en flyulykke sammen med sin kone og eneste datter.

Ulike forsøk på å finne noen av hans familiemedlemmer gjennom offentlig poster kontoret, National Archives, Family Records Centre og hver annen måte har mislyktes. De siste årene, har ingen vist på bank å gjøre kravet derav; Vi er i ferd med å oppgi fondet til regjeringen for sin egen bruk.

Er dette en gang mulighet for liv og jeg har tenkt å bruke den derav grunn hvorfor jeg kontakte deg. "Det er A TIDEVANNET IN THE saker av menn, som TAKEN AT THE FLOOD fører til FORTUNE" betyr det nå eller aldri. "Julius Cæsar".

Jeg ønsker ditt samtykke til å presentere deg som neste av slektninger/mottaker til avdøde slik at banken kan overføre fondet til deg for gjensidig nytte for oss.

Jeg vet dette virker ulovlig, men hvis du følge mine instruksjoner og lagt ned prosedyren tilstrekkelig uten flinch eller nøling og gir banken grunner til å tvile på deg, vi vil oppnå suksess for denne transaksjonen hundre prosent uten vanskelighet eller risiko.

Alle nødvendige juridiske dokumenter å sikkerhetskopiere kravet ditt vil være sikret og navnet ditt lastet opp i vår database som den neste av slektninger til Mr. Stephen Richard.

Når fondet er overført til deg, vil jeg komme til landet der vi vil dele fondet i en prosentandel på 60% for meg og 40% for deg. Jeg har tenkt å investere min andel i en lønnsom investering som eiendomsmegling osv., som du også kan hjelpe i med utsikt over på vegner av meg.

Hvis dette er greit med deg, jeg ber om din ærlige samarbeid, se konfidensialitet og tillit til å sette i stand oss denne transaksjonen gjennom mens å gi meg med følgende detaljer som fremgår av følgende:

• FULLT NAVN:

• DIN FULL KONTAKT ADRESSE:

• TELEFON/TELEFAKS/MOBILE TALL:

• DIN ALDER:

Jeg garanterer du at dette vil bli utført under en legitim ordning som vil beskytte deg mot eventuelle brudd på loven og vil bli avsluttet innen sju (7) banken arbeidsdager.

Swift svaret vil være høyt verdsatt.

Oppriktige hilsen

Dr. Frank Harley

(Regional Bank Manager).

UBS investeringsbanken,

London, Storbritannia.

MOB: +447024038481

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Takker og bukker :) Det som gjør dette brevet seriøst er de profesjonelle formuleringene og den gode norsken - hadde det vært en tydelig google oversettelse ville jeg nok stusset, men det her er tydeligvis en engelsk forretningsmann som har gjort mye business i Norge :P

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasmus/Nanolotus

Ja jeg er vel også efterhånden milliarder min mail blir trukket ut flere gange daglig :blink: Nogen som hvet hva de kan bruge oplysningerne til hvis man er dum nok til at svare. De fleste ber jo bare om navn, adresse, tlf ?

Fik en akurat nu. De fleste går heldigvis i spam filteret :D

Attn: Dear Email Owner,

We are pleased to inform you of the email reward program conducted online.Your email address was the star

pick from the automated ballot system and by virtue of this pick, you are entitled to receive the grand reward

of Two Million Five Hundred Thousand Dollars.

This is a reward program for the patronage of internet services and all email addresses entered for the promotional draws

were randomly selected from an internet resource database of registered software and domain users. This promotional draw

is conducted in the Netherlands, but email entries were drawn on a global basis.

Reference Number: UTB-011

E-ticket Number: 905534781-0A

Amount: 2,500,000.00 (Two Million Five Hundred Thousand Dollars)

For instructions to receive this amount, you should establish contact with the Enquiry Officer using details stated

below:

Contact: David Webber

Phone: +31 626 453 477

Email: davidwebbercliams@yahoo.com.hk

You are required to directly contact Mr. David Webber and furnish him with the following information:

Name:....... Address:........ Phone/Fax:.....,Cell Phone:......,Email:....., Alternative Email:...., Occupation:....,

and E-ticket number:

NOTE: It's important you initiate correspondence with David Webber immediately for guidance on how to complete

the claims procedure.

Brian Larsson

Promotions Coordinator

Nanolotus®Norge
rasmus@nanolotus.dk
www.nanolotus.dk
Tlf: +4745419713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

mulig dette er litt råere enn google translate, men det er ganske mye skrive feil her. f.eks hele den første setninga her:

Hvordan gjør du og din familie? Vær Vennligst unnskylde meg inntrenging uten grunn samtykke mens håper at min mail finner du i godt humør.

og denna:

Hvis dette er greit med deg, jeg ber om din ærlige samarbeid

men han sier jo han er engelskmann, så da må det jo være lov å skrive litt feil? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
dansken

Hvis dette er greit med deg, jeg ber om din ærlige samarbeid, se konfidensialitet og tillit til å sette i stand oss denne transaksjonen gjennom mens å gi meg med følgende detaljer som fremgår av følgende:

Huff.. Nå skuffer du meg Dag :( Han ber jo om din ærlige samarbeid, se konfidensialitet og tillit, og så velger du likevel å dele det med oss :blink:

På andre siden, så hadde det jo vært utrolig snilt av deg, om det plutselig blir 50-60% rabatt når du får pengene på konto og får lyst til å feire det med oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

419eater er konge, de svarer på disse mailene og drar det laaaaaangt også....

Sjekk denne her

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...