Rexton

Gode råd om lakkrens, pollish og voks.

Hei.

Har sittet ver dag og lest opp og ned på forumet ( som er drit bra ) :D om gode råd og tips til hvordan man virkelig skal ta vare på bilen.

Har allerede fått første sendingen min fra Shinearama :) med div. nødvendig utstyr til vask av bilen.

Driver med neste handleliste nå som skal inneholde polering, voks, og alt man trenger for og få den virkelige glansen i bilen som gjør at alle måper når man kjører forbi :P Men jeg blir ikke klok på hva jeg skal / burde kjøpe av lakkrens, polish og voks.

Håper noen kan hjelpe meg med og finne noen produkter som virkelig gjør susen :) og vis det et er noe mer jeg trenger så ikke nøl med og si ifra ;)

Jeg vil og skal ha blankeste bilen i gata :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye god kunnskap på dette forumet ja! :)

Skal du polere for hånd eller med maskin? Har du lest Der står det mye nyttig.

Mikrofiber kommer alltid godt med, så det er det bare å bestille :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger polish, poleringsputer, og poleringsmaskin for den beste finishen. Voks/sealer på toppen er bare prikken over i'en.

Om det er Meguiar's, Scholl, 3M, Menzerna eller annet kjent merke, spiller mindre rolle. Alle fungerer bra, så mannen bak maskinen teller like mye.

Maskinpolering er et håndverk man nok aldri blir ferdig utlært i. For å bli god på dette, må man øve og øve.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive