Gå til innhold

Leather Healer


Jkkarlsen

Recommended Posts

Jkkarlsen

God kveld godtfolk!

Skal bestille leather healer nå, og lurer på om det krever at jeg går over med Swissvax leather cleaner og sånn etterpå? Eller vil det gå greit med annen skinnpleie i første omgang? Har ikke så veldig mye å rutte med akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det er viktig at du får renset skinnet skikkelig FØR du legger Healer. Gjerne avfett med lighterbensin hvis du har mulighet til det. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet ble veldig bra, skinnet fikk tilbake fargen sin helt ned i sprekkene. Det samme gjaldt på sår, de ble sorte og mye vanskeligere å se.

Jeg mener leather cleaner og milk etterpå er nødvendig fordi det vil ligge igjen overskudds-healer som du fjerner med cleanern etterpå.

Det er fullt mulig å se hvor du har påført healern rett etter påføring, men denne forskjellen viskes ut etter en runde med cleaner og milk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Leather Healer et par ganger nå og jeg har begynt med Leather Cleaner, deretter Zippobensin for så å påføre Healeren. Etter 2-3 timer etter siste påføring har jeg kun gått over med Leather Milk. Jeg har ikke kunne se noe foskjell. Verker på stolene jeg har farget helt eller stoler jeg har farget delvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...