NeDD

Hvilken holospotter elle lys gir mest for pengene?

Trenger en ny lykt eller lampe til å få frem hologrammer med.

Del deres anbefalinger. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fenix T11 er det vel jeg har, den er ihvertfall den beste jeg har prøvd..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem som er best, men vil tipse deg(alle( om en lykt jeg kjøpte på ebay. Det var roger, på forumet her som "anbefalte" meg den. Jeg må si jeg ikke hadde særlige forhopninger, men der tok jeg feil!:).. Er laget i kina, så vet ikke hvordan det er med holdbarhet, men fungerer utmerket foreløpelig. Tror det er 500lummen, følger med: Huslader m eu støpsel-billader-2xbatteri-lykt, dette koster deg ca 120-130kr!!!!! ferdig levert!! Man får vel en med 1000lm og 1400lm også for en billig penge, men blir kanskje litt kraftige. Nå kan ikke jeg så mye om lykter osv.. men synes denne lykten er så billig og bra at ALLE burde prøve en sånn:))

cocos

P.S er så dårlig på data, at jeg ikke får lagt inn en link her, men kan komme med mer info om interessant..

Er mulig link i loggen til roger.

Endret av cocos
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! Blir nok en med litt god kraft. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvem som er best, men vil tipse deg(alle( om en lykt jeg kjøpte på ebay. Det var roger, på forumet her som "anbefalte" meg den. Jeg må si jeg ikke hadde særlige forhopninger, men der tok jeg feil!:).. Er laget i kina, så vet ikke hvordan det er med holdbarhet, men fungerer utmerket foreløpelig. Tror det er 500lummen, følger med: Huslader m eu støpsel-billader-2xbatteri-lykt, dette koster deg ca 120-130kr!!!!! ferdig levert!! Man får vel en med 1000lm og 1400lm også for en billig penge, men blir kanskje litt kraftige. Nå kan ikke jeg så mye om lykter osv.. men synes denne lykten er så billig og bra at ALLE burde prøve en sånn:))

cocos

P.S er så dårlig på data, at jeg ikke får lagt inn en link her, men kan komme med mer info om interessant..

Er mulig link i loggen til roger.

Klarer ikke helt å finne den lykta du nevner. Kunne du fikset en link eventuelt hva jeg må søke på på Ebay? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange lumen er best??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange lumen er best??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antall lumen er ikke uhyre viktig, men selvfølgelig, mer er bedre. En hvilken som helst kaftig LED lykt funker til holospotting. Fenix er et bra merke med god kvalitet, ellers er det mye kina lykter som gjør samme nytten. Kjøp i allefall lykter som har regulert ut-strøm slik at du har samme lysstyrke hele tiden, som f.eks alle fenixer har. Bruk også alltid oppladbare nimh eller lithium da alkaline batterier ikke har nok kraft til å holde lysstyrken oppe mer enn noen få min.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Led Lenser T7! :)

Syntes den er veldig bra til å spotte holos :)

Har en zoom modus som gjør at du ikke har en sterk fokusert stråle. Den sprer lyset godt og du ser hologrammene bedre :)

Test av LL T7 :

http://www.klikk.no/helse/dinkropp/friluft/article629523.ece

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor lager dere dere ikke en 3M sungun diy replica?

Maks 500,- og er 99% som 3M sin originale til 5500 :)

-n

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en slik også jeg, men har ikke fått testa den noe særlig!

Tror den er bra ;) Er en på forumet her som selger slike :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor lager dere dere ikke en 3M sungun diy replica?

Maks 500,- og er 99% som 3M sin originale til 5500 :)

-n

Fordi sungun ikke nødvendigvis er laget for å se hologrammer og swirls. Den er laget for å vise farger nøyaktig og naturlig, spesiellt nyttig for lakkerere. Jeg synes en LED lykt funker bedre til å se holos.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer ikke helt å finne den lykta du nevner. Kunne du fikset en link eventuelt hva jeg må søke på på Ebay? :)

Her er den omtalte lykta. Funker bra og er veldig billig. Følger med to oppladbare batterier og lader :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive