Gå til innhold

Hva slags middel foretrekker dere til motorvask?


Hans Marius

Recommended Posts

Hans Marius
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Øivind

    5

  • Bernhard

    4

  • Scandicshine.no

    3

  • Hans Marius

    3

autoglym motorvask med autoglym vinylfornyer - det gir ett fantastisk resultat og det forblir sånn, hvis du har en tålig tett maskin i motorrommet da...

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kazzper: Har brukt PrickBort til motorvask og det tok det meste ;) kommer nok til å bruke den fast til motorvask

Tøft.. da får jeg nesten teste det i helga :)

Har tidligere brukt Pan 5-i-1-avfetting, men hadde en liten mistanke om at PB kan funke bedre.. vanskelig å teste, men nå har jeg en dieseldoning til testobjekt som sannsynligvis ikke har fått motorvask de siste 300.000km! Får håpe på greit vær så jeg kan knipse noen kule bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja bilder blir bra Kazzper.... :)

Har benyttet en del forskjellig, men er ikke så mye møkk som sitter på de jeg er borti, så en vanlig såpevask holder ofte bra for min del, men vet at både Prickbort og Autoglysm engine cleaner funker bra...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Noen som har testet PrickBort til motorvask?

Jepp, og det fungerte utmerket må jeg si :)

DP enginedegreaser er også gull til motorvask.

Til plast har jeg vel egentlig bare brukt AG`s "bumper care". Blir nok snart til at jeg prøver noe nytt der gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeDD

DP Enginedegreaser er kanon på motorrommet. Aldri skuffet til nå!

En billigere løsning er en avfetting for motorromet til 59,- som Bilxtra selger.. Hvit firkantet spruteflaske.

Funker 8/10 i forhold til DP sin.. Men ofte så er det det lille ekstra du ønsker å betale for...

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En billigere løsning er en avfetting for motorromet til 59,- som Bilxtra selger.. Hvit firkantet spruteflaske.

Funker 8/10 i forhold til DP sin.. Men ofte så er det det lille ekstra du ønsker å betale for...

Prickbort funker ihvertfall bra til motorvask, og med rabatt+gratis frakt blir det jo bare 45.- litern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så fungerer AutoGlym Engine & Machine Cleaner bra... Fåes kjøpt hos Torshov Bilrekvisita (helst Mosseporten), Møller Bil, Mekonomen og mange Statoil-stasjoner.

AG013.jpg

EDIT: La til Bernhards syting om TB.

Endret av skoTner

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller scholl rapid 9000 ;) 880 kr for 10L, blandes 1:10 = 100L = kr 8.8 pr L :)

Sterk nok til å fjerne skikkelig møkk selv utblandet 1:10?

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...