PH/Blankbil

California Scents kommer..

31 innlegg i emnet

Hei og hå!

Har blitt forhandler av California Scents nå, så dette kommer om ikke lenge i nettbutikken!

Noen spesielle ønsker fra dere som har brukt dem fra før? Kommer ikke til å ta inn alle luktene med engang!

Sjekk: California Scents

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da spør jeg rett ut jeg - hva er California Scents?

Har lest på linken nå så... :lol:

Endret av FocuST170
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut ifra linken ser det ut som diverse dufter man kan plassere i koppholderen, som varer i 60 (??) dager tror jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moderne wunderbaum mao.

-n

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at de har trær til å henge i speilet også, bare formet som palmer og ikke juletrær. :-)

Edit: Personlig ser vent sticks/clips eller spray mest interessant ut all den tid koppholderne blir flittig brukt til leskende drikker og kaffe, og jeg helst vil ha speilet fritt for trær. Er visst ikke alle dufter som er tilgjengelig i alle utforminger?

Endret av Jan-H
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at de har trær til å henge i speilet også, bare formet som palmer og ikke juletrær. :-)

Edit: Personlig ser vent sticks/clips eller spray mest interessant ut all den tid koppholderne blir flittig brukt til leskende drikker og kaffe, og jeg helst vil ha speilet fritt for trær. Er visst ikke alle dufter som er tilgjengelig i alle utforminger?

Jeg skal sjekke litt hva de har her til lands, er i norge jeg tar det fra.

En slik boks kan en sikkert sette under sete og for den saks skyld, jeg har pleid å legge waunderbaumen der..

Skal komme med litt mere info i løpet av dagen håper jeg, fine åpningspriser også.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt min beholder under setet i en god stund nå, og det er uten tvil den beste jeg har prøvd (og jeg har prøvd noen luftfriskere til nå)

Pina Colada og den Coronado Cherry lukter bra ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt min beholder under setet i en god stund nå, og det er uten tvil den beste jeg har prøvd (og jeg har prøvd noen luftfriskere til nå)

Pina Colada og den Coronado Cherry lukter bra ;)

Takk for tipset, Pina Colada er deilig ja :)

Har sendt mail om sticks og palmene også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er de 4 typene som er på vei inn lagt ut: http://blankbil.no/index.php?cPath=121

Skal legge ut dem andre også, de er på vei inn om kort tid de også så blir komplett utvalg til slutt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker disse, og har dem festet under passasjersetet med borrelås som jeg har tapet under boksen.

Kan anbefale Newport new car og Coronado cherry.

Og disse varer latterlig lenge, det er 3 brikker inne i boksen. (Ser ut som tennbrikketter)

Så når lukta begynner å avta. så bytter en bare litt rundt plasseringen av de brikkene og så lukter det masse igjen.. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende :) Dette må prøves.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off-toppic, men om jeg ønsker å bestille 1 stk av dette produktet, er det da mulig å få det sendt som brevpost? Dette gjelder forøvrig også andre småprodukter som fint går i en konvolutt, f.eks pads, MF, clay, osv..

Endret av Sindre2
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off-toppic, men om jeg ønsker å bestille 1 stk av dette produktet, er det da mulig å få det sendt som brevpost? Dette gjelder forøvrig også andre småprodukter som fint går i en konvolutt, f.eks pads, MF, clay, osv..

Ja det skal gå veldig bra det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse varer MYE MYE lengere enn 60 dager hvis man "roter" litt i boksen av og til, satt en boks i bilen i slutten av november i fjor og det lukter fortsatt coronado cherry i bilen. Disse varer sykt lenge...billige er de også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var en Shasta Strawberry bestilt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var en Shasta Strawberry bestilt.

Flott det, kommer inn på torsdagen håper jeg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse varer MYE MYE lengere enn 60 dager hvis man "roter" litt i boksen av og til, satt en boks i bilen i slutten av november i fjor og det lukter fortsatt coronado cherry i bilen. Disse varer sykt lenge...billige er de også :)

Jøss, så din har fungert i over 6mnd? Ikke verst!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, så din har fungert i over 6mnd? Ikke verst!

Er mektig imponert over "holdbarheten" på disse, etter at jeg tok lokket helt av har jeg rota litt rundt i boksen 2 ganger for å få frem litt mer lukt.

Liker ikke at det stinker i bilen så jeg begynte forsiktig med å ha lokket bare litt åpent til å begynne med, så tok jeg det helt av etter 2 kanskje 3 måneder. Mulig disse varer lengre når man bruker de på vinteren da egenbevegelsene til molekylene er lavere i kulde, men fortsatt imponert.

Så hvis dine er like bra som den jeg kjøpte på Ebay burde disse holde en stund :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mektig imponert over "holdbarheten" på disse, etter at jeg tok lokket helt av har jeg rota litt rundt i boksen 2 ganger for å få frem litt mer lukt.

Liker ikke at det stinker i bilen så jeg begynte forsiktig med å ha lokket bare litt åpent til å begynne med, så tok jeg det helt av etter 2 kanskje 3 måneder. Mulig disse varer lengre når man bruker de på vinteren da egenbevegelsene til molekylene er lavere i kulde, men fortsatt imponert.

Så hvis dine er like bra som den jeg kjøpte på Ebay burde disse holde en stund :D

Ikke verst, ja skulle da tro de er like bra da det er samme merke :)

Fler som har bestitl, så håper de også deler sine erfaringer etterhvert!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer i morgen, og sendes ut i morgen til alle som vil ha god lukt i bilen i mndene fremover :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive