Gå til innhold

Kjøp av ny høytrykkspyler


Kny

Recommended Posts

Hei,

jeg skal kjøpe meg min første høytrykkspyler til uka, og en foam cannon. Jeg tror jeg skal ha en Kärcher spyler og cannon, men jeg lurer på hvilken spyler som gir mest for pengene? Hvor mye vannmengde og bar bør den levere?

Eventuelt forslag til andre spylere som gir mye for pengene?

Budsjett: 2-3000,- inkl. cannon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper du den originale skumkanonen til karcher, koster den ikkje meir ennca 250,-

http://www.detailersclub.no/forum/topic/5919-test-kaercher-original-skummer/

Ellers er det greit med litt lang slange, so du ikkje behøver å flytte på høgttrykkspyleren ved vask. Må vel opp på ca 9 meter på ein bil på vanlig størrelse.

For den prisklassen du har satt, so er nok spylerene greie når det gjelder vannmenge og trykk.

Er berre å sammligna dei forskjellige talla ifra dei forskjellige spylerene og sjekk om det er tilbud ein plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at du må ha en hvor vannpumpen er i metal. Veldig viktig!! Plastpumper utvider seg, og holder ikke tett. Klarer ikke å holde trykket "oppe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kjøpte meg en Kärcher K5.6000 tror jeg den het, til 2999,- på jernia. Kjøpte også med en foam cannon til spyleren som kostet 249,- og er superfornøyd med kjøpet så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...