kjimmern

cf vanskelig å få av på matte felger

Hello, for ikke så lenge siden prøvde jeg autobahn på felgene , med cf først.

felgene mine er matte bronse "farge, men opplevde at cf var vanskelig å få av igjen. funker det å bare legge autobahn uten ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville uansett ikke brukt CF på matt, da det kan være fare for at de blir blanke etter hvert. Er heller ikke så ofte jeg bruker CF før autobahn uansett, autobahn har i mine øyne mer enn god nok holdbarhet uten også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen man skal klare å få matte felger blanke igjen med en kjemisk rens stiller jeg meg undrende til...

CF inneholder ingen slipemidler og renser lakken kun for skitt som ligger i lakken.

Jeg har brukt CF på mange matte felgsett den siste tiden og det har gått problemfritt, så lenge man bruker lite produkt og ikke klasker på. Matt lakk er litt vanskeligere å buffe av, men det har ikke utgjort ett stort problem.

Autobahn blir også litt vanskeligere å buffe av, men smør deg med litt tålmodighet bare :)

Lykke til.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg som tenkte CF Pro, ble litt feil :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe :P trodde med en gang , at lakken" begynte å falme, så ble litt bekymret, men tenkte at det måtte være cf,

det er som du sier bernhard, tålmodighet, den er kort mange ganger :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax Opaque rensen + Opaque voks kan også brukes, men det fungerer bra med AUtobahn også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive