Gå til innhold

Bruke hansker til Green Clean ?


Anders_Aa

Recommended Posts

Anders_Aa

Hei

Skal ut en tur å teste ut Green clean produktet jeg har kjøpt. Men av en eller annen grunn så virker det som om det er veldig sterkt. Jeg skal blande det ut 1:15, trenger jeg da hansker når jeg skal vaske ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Jeg bruker alltid hansker nå, gule oppvaskhansker når jeg bruker felgrens, vaskehanske, avfetting osv. Og engangshansker når jeg holder på med interiør osv.

Rimelig forsikring mot eksem, sår og irritert hus osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får mer problemer med vaskehansker / engangshansker enn jeg får fra GC eller andre slike produkter, men nå tar ikke jeg akkurat 2-3-4 biler i uka da....

Så lenge du ikke gulper i deg stoffet så går det fint - men er man såpass trang i nøtta at man drikker GC 1:15 så fortjener man hull i tarmtott-systemet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders_Aa

Hmm..gode tips det her.

Da tenker jeg at jeg prøver å bruke hansker på den måten du sa Bernhard. Så skal jeg heller prøve å holde meg unna til å ta en slurk av Green clean'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en god ting å bruke hansker uansett egentlig.

Kjøpte meg nettopp disse:

http://cgi.ebay.co.uk/100-XLARGE-BLACK-EBONY-NITRILE-TATTOO-PIERCING-GLOVES-/310307856610?pt=UK_Health_Beauty_Tattoos_BodyArt_SM&hash=item483fca20e2

Fin pris, og rask levering :)

Faren min har brukt lite hansker på jobb etc og nå har han fått problemene med at huden på fingrene sprekker etc.

Ikke spesielt behagelig.

Greit å beskytte hendene igrunn :)

-n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders_Aa

Faren min har brukt lite hansker på jobb etc og nå har han fått problemene med at huden på fingrene sprekker etc.

Ikke spesielt behagelig.

Greit å beskytte hendene igrunn :)

-n

Det med at hudene på hendene skjer på meg uansett hvis det er litt kaldt. Så på vinteren har jeg såkalt "vinterhud" også skifter jeg litt ut på sommeren hvor jeg får "sommerhud"/normalhud.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...