Gå til innhold

Rette ut bulk med hårføner og trykkluft


Magnove

Recommended Posts

Har tatt et par slike selv. Funker ganske bra, men metoden har sine begrensninger (ikke "skarpe" bulker, og de må være av litt størrelse). Er lakken skadet så er den skadet, en "utpopping" av bulken har ikke jeg opplevd lage mer ugang akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Tøft :) Ser ut som lakken holder, så skjønner at sånt kan være verdt å prøve på bulker som er på den størrelsen og ikke for skarp.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker bare knall det der :) Men husk å kjøpe komprimert luft på boks også snu den opp ned for å få fryse effekten :)

Blir noe lignende som Swisswax sitt tørris apperat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 4 years later...
FrederikOslo

Hei,

 

Hva heter han som vi har kontakt for bulk skader via DetailersClub?. Han var Engelsk?. Har fått en bulk på p-lass I dag på min kjære gamle Range Rover og er sur og lei. Dette må repareres omgående.  Noen som husker navnet på den karern igjen?

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capone
8 minutter siden, FrederikOslo skrev:

Hei,

 

Hva heter han som vi har kontakt for bulk skader via DetailersClub?. Han var Engelsk?. Har fått en bulk på p-lass I dag på min kjære gamle Range Rover og er sur og lei. Dette må repareres omgående.  Noen som husker navnet på den karern igjen?

http://xpressbulk.no:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrederikOslo

Takk for lynrask tilbakemelding!!!!!!!!!!!!!!!

Ble temmelig deppa her. Ikke en lapp fra de som dultet bort I bilen min heller.  Jeg tror det er en finere bulk og håper han kan dytte den ut igjen uten dyr reparasjon.

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...