Gå til innhold

Ny Måte å Vaske Bilen ?


Marius

Recommended Posts

Den syns jeg var fin!

Jif kan brukes til så mangt!

Feks kan du bruke Jif Baderom for å løse opp gammelt bremsestøv.

Til setene kan du spraye på litt OMO color flytende!

Til å vaske bilen, kan du bruke en børste! Mener de da oppvaskbørste? Eller du kan bruke svamp.

http://www.plusstid.no/eway/default.aspx?p...:1:6913:2:::0:0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det beste for vinduene for å få de drit rene er eplecider eddik. IKKE TULL:...

Dette brukte vi på kjøkkenet da jeg jobbet som kokk på alle blanke overflater som glass eller speil når vi anrettet store ting. Lukter friskt også i et par minutter :D Det blir ingen skjolder eller liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

He he...så ikke linken i første post her så jeg trodde det hadde klikket for Marius. "vaskebørste, jif, zalo" wtf....he he

Men ja humor det der, men det tragiske er vel at noen tenker "hm, det var smart, tar hele bilen med jif jeg"

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he...så ikke linken i første post her så jeg trodde det hadde klikket for Marius. "vaskebørste, jif, zalo" wtf....he he

Men ja humor det der, men det tragiske er vel at noen tenker "hm, det var smart, tar hele bilen med jif jeg"

Hehehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere lest den? Hvem er vi å si det ikke funker?

De har jo Bilshampo på bilen. JIF er vindusrens, og jeg trur nok jif kan det bedre enn meguiars eller andre da dette er blandt deres kjerne. OMO på mattene og jif på felgen pga bremsestøv virker ikke dumt heller i mine ører, man tager hva man haver. Ingen grunn til å mene at vår måte er den eneste (beste), folk har forskjellige lideskaper. De har til og med advart for svamp. Det er nok MYE du har hjemme som gjør samme jobben like bra som det vi gir masse penger for.

Jeg sier ikke at det er den beste måten å vaske en bil på, men jeg syns denne var meget informativ egentlig. hadde flere små tips, som JIF støv mopp inne i bilen... det er støv som er mest i min bil. ikke møkk.

Saken er vel; ikke avvis noe bare fordi det ikke tilfredstiller dine krav, eller er slik du gjør ting. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere lest den? Hvem er vi å si det ikke funker?

De har jo Bilshampo på bilen. JIF er vindusrens, og jeg trur nok jif kan det bedre enn meguiars eller andre da dette er blandt deres kjerne. OMO på mattene og jif på felgen pga bremsestøv virker ikke dumt heller i mine ører, man tager hva man haver. Ingen grunn til å mene at vår måte er den eneste (beste), folk har forskjellige lideskaper. De har til og med advart for svamp. Det er nok MYE du har hjemme som gjør samme jobben like bra som det vi gir masse penger for.

Jeg sier ikke at det er den beste måten å vaske en bil på, men jeg syns denne var meget informativ egentlig. hadde flere små tips, som JIF støv mopp inne i bilen... det er støv som er mest i min bil. ikke møkk.

Saken er vel; ikke avvis noe bare fordi det ikke tilfredstiller dine krav, eller er slik du gjør ting. :D

Jeg skal prøve JIF på på felgene. Og til å rense rutene :)

Så får vi se om det duger til bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere lest den? Hvem er vi å si det ikke funker?

De har jo Bilshampo på bilen. JIF er vindusrens, og jeg trur nok jif kan det bedre enn meguiars eller andre da dette er blandt deres kjerne. OMO på mattene og jif på felgen pga bremsestøv virker ikke dumt heller i mine ører, man tager hva man haver. Ingen grunn til å mene at vår måte er den eneste (beste), folk har forskjellige lideskaper. De har til og med advart for svamp. Det er nok MYE du har hjemme som gjør samme jobben like bra som det vi gir masse penger for.

Jeg sier ikke at det er den beste måten å vaske en bil på, men jeg syns denne var meget informativ egentlig. hadde flere små tips, som JIF støv mopp inne i bilen... det er støv som er mest i min bil. ikke møkk.

Saken er vel; ikke avvis noe bare fordi det ikke tilfredstiller dine krav, eller er slik du gjør ting. :D

Enig jeg, eneste minuset med jif på rutene vil være at det er ganske sterkt.. Med tanke på dashbordet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig jeg, eneste minuset med jif på rutene vil være at det er ganske sterkt.. Med tanke på dashbordet..

Spray på kluten så vask vinduet. Sterk såpe på vinduet er jo ikke dumt :) Men ja pass på dashen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid et Meguiars mikrofiberhåndkle i bilen til å tørke støv med, helt genial.

Bremsestøv er noe dritt så hvis Jif'en funker blir jeg glad.

Gode grunner til å aldri la husmødre vaske bilen hvis de ikke vet hundre prosent hva de

driver med. hehe.. Bestemor tømte poleringsvoks i vaskevannet og vasket bilen med,

ble ikke veldig pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...