Chris-520e39

Hvilke blandingsforhold ville dere brukt?

Hei!

Da var jeg kommet hjem til Norge, og heldig som jeg var lå den en pakke fra SS og ventet på meg! Har bestillt litt forskjellige saker og ting, og som vanlig har jeg et par spørsmål om blandingsforholdene! Håper noen har brukt produktene og kan gi meg et par hint på hvor mye de bør blandes :)

- Chemical Guys Green Clean - Skal brukes til interiørvask av vinyl og lignende.

- Chemical Guys Stain Extractor - Skal brukes til fjerning av vanskelige flekker på seter og matter.

- Chemical Guys Bare Bones- Skal denne blandes ut i det hele tatt?

Ja, så da håper jeg noen har brukt disse og gidder å slenge ut et lite tips :) De vil selvfølgelig legges inn i "blandingsforhold-guiden" som er under konstruksjon ;)

Chris :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blandet en flaske slik :) Noen som har brukt stain-extractor? Har noen skikkelige flekker den skal få prøve seg på ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd den, men har prøvd tilsvarende fra andre merker.. Funker som fjell...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig! Skal nemlig ta en bil til en bekjent som har fått en stooor flekk i det ene setet, så håper på å hvertfall kunne gjøre den litt mindre stygg enn den er nå. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive