Gå til innhold

Skoda Superb 2011


Jon

Recommended Posts

Tyggern

Dette var jo en grei "start"!

ble bra dette, fin jobb på en fin bil. og som sikkert kommer til å holde seg fin ganske mye lenger en de aller fleste andre Superber..

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på de andre, godt jobba!! Cred :thumbs:

Takk for det :)

Flott utført. Nydelig bil..

Takk for det :) Ja, det synes fruen også. Hun er veldig fornøyd med bilen, og den ble jo ekstra fin etter en liten shine B)

Dette så kjempe bra ut, du kan trygt være stolt over både jobben og S&S :)

Tusen takk :D

Flott jobb på en fin bil! :D

Takker :)

Dette ble jo helt knall! Godt å se du har kjøpt inn gode produkter for å pleie bilen din (fruens). Blankt og fint ble det også, skulle ønske jeg hadde en så ny bil! Cred avgitt!

Takk for det! Ja, har vel svidd av noen kroner på produkter og utstyr den siste tiden, men når man ser resultater så er pengene glemt :lol:

Flott arbeid på en flott familietraver :)

Takk for det ;)

Dette var jo en grei "start"!

ble bra dette, fin jobb på en fin bil. og som sikkert kommer til å holde seg fin ganske mye lenger en de aller fleste andre Superber..

Ja, vi får jo satse på det. Er man først bitt av basillen så er det vel fare for at denne galskapen kommer til å vare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...