Gå til innhold

Hvilken vaskehanske fra Scandic Shine?


Simen

  

69 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvilken ville du valgt?

    • Bernhard's Mitt
    • Mother's Lammeull Vaskehanske
    • Vaskehanske i Chenile
    • Ny vaskehanske i lammeull


Recommended Posts

Det beste er jo ofte å prøve litt forskjellig for å finne ut hva du liker ;)

Akkurat DET har en tendens til å bli kostbart, i allefall i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat DET har en tendens til å bli kostbart, i allefall i lengden.

Skal man gjøre seg opp egne erfaringer og meninger er DET eneste måten å gjøre det på. Har du ikke råd til å kjøpe 2 vaskehansker er kanskje ikke dette den rette hobbyen å satse på. Produkter er det mulig å kjøpe samples av og pads er heller ikke dyrt hvis man vil prøve litt forskjellig. Men ja.....i begynnelsen er dette en relativt kostbar hobby..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er også fornøyd med denne? :)

Nå er altså stillingen 15-14 til Mother's bare, og hvis chenile-hansken er så jevngod med den så kan det hende jeg bestiller den iogmed at jeg også trenger såpe og bøtte, og sparer da litt på å kjøpe denne pakken. ;) (såpen skal visstnok også være bra ifølge noen her inne!)

Men jeg lurer på en ting. Vaskehansken jeg har fra før av er en Turtle Wax mikrofiberhanske som ser slik ut:

^ Minner den litt om den gule i chenile? Den er jo også av mikrofiber og har tilsynelatende ganske lik form...

jeg er fornøyd med den ja. men kunne tenkt meg å prøvd SV sin waschpuddel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F34Johnny

Skal man gjøre seg opp egne erfaringer og meninger er DET eneste måten å gjøre det på. Har du ikke råd til å kjøpe 2 vaskehansker er kanskje ikke dette den rette hobbyen å satse på. Produkter er det mulig å kjøpe samples av og pads er heller ikke dyrt hvis man vil prøve litt forskjellig. Men ja.....i begynnelsen er dette en relativt kostbar hobby..

Synes gutten godt kan beholde hobbyen jeg, :D

Denne hobbyen kan koste det hvite utav øya hvis du skal kjøpe alt som er kjekt å ha.

Lever en på student budsjett må en bare ta litt smarte valg og spørre seg litt for, så en slipper å kjøpe katta i sekken, noe som sikkert var meningen siden han startet denne tråden.

Jeg har selv en sønn på universitetet og vet at budsjettet ikke er uendelig.

Kommentaren min er ikke ment som kritikk "trogha" ;)

Hvis dette ble OT kan moderatorer bare slette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes gutten godt kan beholde hobbyen jeg, :D

Denne hobbyen kan koste det hvite utav øya hvis du skal kjøpe alt som er kjekt å ha.

Lever en på student budsjett må en bare ta litt smarte valg og spørre seg litt for, så en slipper å kjøpe katta i sekken, noe som sikkert var meningen siden han startet denne tråden.

Jeg har selv en sønn på universitetet og vet at budsjettet ikke er uendelig.

Kommentaren min er ikke ment som kritikk "trogha" ;)

Hvis dette ble OT kan moderatorer bare slette.

Helt klart, var egentlig satt litt på spissen fordi dette forumet ofte har like mange meninger som medlemmer om enkelte typer produkter.

Noe må man bare erfare selv, men har man student budsjett er det jo selvfølgelig lurt å høre hva folk anbefaler ;)

Men kjøper han ullhanske og blir like "fornøyd" som meg, så må han nok kjøpe en til i chenille :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Ja det var det som var meningen med denne tråden. Og hobbyen er morro den, men jeg må jo naturligvis begrense pengebruken litt pga mitt "studentbudsjett". ;) Gutten skal ikke gi seg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Bestillte litt utstyr igår, og hadde tenkt til å bestille Mother's vaskehanske i tillegg til den bøtte-komboen med chenille'n. Men Mother's var utsolgt, så da ble det til at jeg droppa den denne gangen. Takk for stemminga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Ikke noe stress, jeg blir nok fornøyd med Chenille-hansken, er jo mange som har stemt på den her! :) Men send meg gjerne en PM når dere har fått inn Mother's. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe stress, jeg blir nok fornøyd med Chenille-hansken, er jo mange som har stemt på den her! :) Men send meg gjerne en PM når dere har fått inn Mother's. ;)

Blankbil får inn hansken 15 juni....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Simen

bilde14.jpg

Da fikk jeg testa denne hansken. Og jeg må si jeg liker den veldig godt! Fornøyd. :)

+ Holder masse vann

+ Tilsynelatende veldig skånsom

+ Møkk renner lett av under skylling

+ Tett og god mikrofiber

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Måtte nesten teste Mother's hansken også, da den fikk flest stemmer. Så den kjøpte jeg forrige uke, og testa den i helgen. Må si jeg likte chenille-hansken godt, men liker denne enda bedre. Den er bedre å holde i, mye takket være 'tommelen' i hansken. Noen som vet hvilken som er mest skånsom av disse? Da snakker jeg generellt, både med tanke på hvor lett de slipper møkka, berøring av lakken, osv. Klarte å lage noen lette riper i lakken på lørdag, og er usikker på om det var tørkehåndkleet eller Mother's hansken. Har ikke skjedd med chenille-hansken før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...