redline

Meguiars Synthetic Sealant 2.0 vekk etter askevask

Tok en 1 år gammel Avensis for èn uke siden, så kom nedbøren med regn og aske. Dette tok nesten helt knekken på voksen ifølge bileier. Tåler den virkelig ikke mer?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt MG#21 2.0 mye, og jeg har god erfaring fra den når det kommer til holdbarhet. Hva han vasket bilen med for å få vekk asken kan jo ha noe å si.. Men man skulle absolutt tro at den tåler askeregn?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Askeregn skal så absolutt ikke ta knekken på voksen nei.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg slet med det samme med bilen min ifjor, lå samme forseglinga på den da.

Det kan jo også tenkes at det har satt seg såppas hardt at det ikke er vasket ordentlig vekk?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MG#21 2.0 skal tåle rimelig mye, så du skal bruke en sterk avfetting for å fjerne den. Jeg regner med at du la den på ren lakk uten voks under, ettersom denne ikke vil sitte skikkelig på andre vokser. Jeg har brukt noen gallons av denne de siste årene, og har aldri hatt dette problemet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er også svært fornøyd med denne voksen fra tidligere jobber. Har ikke fått noen forklaring på hvordan bilen ble vasket, mistenker halvtørr vask med hard gnikking. Mulig beadingen vil komme tilbake med en skikkelig vask dersom han bare har slurvet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel en forsegling du snakker om? isåfall har den tålt asken som kom her i bergen på 3 biler jeg har tatt iallefall.

Siste vasket jeg på lørdag og der var det masse beskyttelse og den har lagt 3 mnd.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive