Gå til innhold

Meguiars NXT Glass Cleaner - anbefales!


Simen

Recommended Posts

Simen

bilde9.jpg

Vil bare si at dette må være den beste glass-renseren jeg har vært borti. Kombinert med to mikrofiberkluter (de på bildet er NanoLotus sine), en til å påføre produktet, og en til å tørke av, er dette en sikker vinner med et perfekt resultat på rutene. Anbefales på det sterkeste! Og den er verd å kjøpe bare for å kjenne den duften, ekstremt god lukt fra denne! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke andre glassrenser har du tidligere benyttet/sammenlignet med? Jeg har ikke testet så mange forskjellige glass-renser, heller ikke denne fra Meguiar's, men jeg må si at jeg holder dermed en knapp på CG Streak Free Glass Rens så langt. Denne anbefaler jeg til venner og kolleger. Meget fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde9.jpg

Vil bare si at dette må være den beste glass-renseren jeg har vært borti. Kombinert med to mikrofiberkluter (de på bildet er NanoLotus sine), en til å påføre produktet, og en til å tørke av, er dette en sikker vinner med et perfekt resultat på rutene. Anbefales på det sterkeste! Og den er verd å kjøpe bare for å kjenne den duften, ekstremt god lukt fra denne! :wub:

Enig!

Veldig bra produkt, og som du selv skriver lukter den herlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

n0ya; har ikke prøvd så mange typer. Noe fra TurtleWax tror jeg, og AA-wipes til glass, men de kan selvfølgelig ikke måle seg mot denne. Den fra GC har jeg ikke prøvd, kunne jo vært litt gøy å testa denne opp mot den? :)

Enig!

Veldig bra produkt, og som du selv skriver lukter den herlig. ;)

Mhm! Vet ikke hva det er med lukter på bilpleieprodukter - det har jo egentlig ikke noe å si, men det gjør liksom noe med helhetsfølelsen av produktet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også god erfaring med denne. Finner den ikke igjen i hylla her nå, så enten har noen "lånt" den eller så har jeg brukt den opp :) Kjøpt Sonax sin nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Megs NXT glass er knallbra ja, er en av de bedre jeg har testet her...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

challenger

Jeg var også imponert over Megs NXT Glass, men synes ikke den var så drøy i bruk. Mulig jeg var litt raus også... Kjøpte CG Streak Free etterpå og blander den ut til ønskelig styrke, er fornøyd med den også, men gir ikke samme aha-effekten.

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Gikk over frontruta mi med denne sprayen igjen idag, og den imponerer igjen - resultatet ble en ren og klar frontrute. :)

MEN, jeg tror jeg klarte å lage noen swirls i ruta idag. Brukte rikelig med NXT Glass Cleaner, og MF fra nanolotus. Høres sannsynelig ut??

...men gir ikke samme aha-effekten.

Hva mener du med det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Har kun prøvd swissvax sin jeg. Synes den gjør akkurat det den skal, og flaska holder til rundt 40 biler tipper jeg ;) Ligger an til det ihvertfall B) Bruker en dusj på hver side av ei rute, og det er nok.4 tilsammen på hele frontruta da.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen

Okei. Men kan noen svare meg på det jeg lurer på? Mikrofiber fra Nanolotus, kombinert med denne sprayen, skal vel egentlig være safe??

Enig med deg Simen! Denne er faktisk veldig bra. :) Jeg synes den lukter litt marsipan-aktig? Kan det stemme?

Tja, kanskje en blanding av marsipan og sitron eller noe? ;) Usikker. Sykt digg duft hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

du klarer ikke å lage riper i glass med en MF nei (glass er sinnsykt hardt)

selv bruker jeg også sonax fönsterputs og er fornøyd med denna. jeg har jo ikke testa så mye forskjellig innafor detta. brukte AG fastglass før. var knallførnøyd med den egentlig, men så var det prisen da. føler ikke at AG sin gir noe mer enn sonax sin.

det viktigste er at man er fornøyd.

hadde hvert morro hvis noen har erfaring med VP sin som en spør om over her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

challenger

Gikk over frontruta mi med denne sprayen igjen idag, og den imponerer igjen - resultatet ble en ren og klar frontrute. :)

MEN, jeg tror jeg klarte å lage noen swirls i ruta idag. Brukte rikelig med NXT Glass Cleaner, og MF fra nanolotus. Høres sannsynelig ut??

Hva mener du med det? :)

Bare at NXT gav en mer imponerende effekt ;)

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...