Gå til innhold

Spray flaske til Surfex HD


Anders_Aa

Recommended Posts

Anders_Aa

Har tenkt å få tak i Surfex HD etterhvert. Ser det er mye brukt her inne som en avfetting som kan brukes over hele bilen, nettopp fordi den gang blandes ut. (?) Men hvis man skal blande ut må man selvfølgelig ha det i noe annet. Så denne, som jeg har sett andre bruker.

Hvor finner jeg den i norge ? Har leita på diverse nettsider, men finner den ikke...

Endret av Anders_Aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TobiasW

Ja, Surfex HD kan blandes ut. Hvis du må ha akkurat den lavtrykkskannen (?) vet jeg ikke hvor du finner den i Norge, men det finnes tilsvarende nøytrale i norske butikker. Dette er hvertfall et alternativ jeg fant i farten. http://www.bilxtra.no/hjem/bilxtra-butikk/garasjeutstyr-og-verktoy/vannslanger/trykksproyte/

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jula har tilbud på både toliterskanner og femliterskanne nå. 79 for den store, 39 for den lille. Usikker på kvaliteten dog, men skader ikke å prøve til de prisene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders_Aa

Clas Ohlson, plantasjen, Felleskjøpet og slike plasser

Ja, altså ingen bilpleie produsenter har dette ?

Ja, Surfex HD kan blandes ut. Hvis du må ha akkurat den lavtrykkskannen (?) vet jeg ikke hvor du finner den i Norge, men det finnes tilsvarende nøytrale i norske butikker. Dette er hvertfall et alternativ jeg fant i farten. http://www.bilxtra.no/hjem/bilxtra-butikk/garasjeutstyr-og-verktoy/vannslanger/trykksproyte/

Veit ikke hva jeg burde ha jeg. Hva bruker du til Surfex HD ?

Endret av Anders_Aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TobiasW

Jula har tilbud på både toliterskanner og femliterskanne nå. 79 for den store, 39 for den lille. Usikker på kvaliteten dog, men skader ikke å prøve til de prisene :)

Kan du legge ut link? :)

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders_Aa

Okei. Sånn jeg har forstått det, så får du liksom litt mer spray om gangen med en sånn annen spray flaske, i forhold til en sånn plain enn..

Veit ikke hva jeg skal velge jeg :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TobiasW

Okei. Sånn jeg har forstått det, så får du liksom litt mer spray om gangen med en sånn annen spray flaske, i forhold til en sånn plain enn..

Veit ikke hva jeg skal velge jeg :blink:

+ at du ikke får så lett krampe i hånden/armen ;) Kjøp litt av hvert, så finner du ut selv hva du liker best selv.

2008 Audi A6 Allroad - solgt

2016 BMW X5 40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders_Aa

Takk, men ser heller om jeg kjøper det i en butikk i nærheten. Altså ingen nettbutikk som jeg ikke kjenner til.

Skal se på plantasjen først tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aspiranten

Jeg har brukt en random gul lavtrykkskanne fra Biltema i ett år nå. Munnstykke av metall og null problem å spre Surfex HD ut.

Bruker ca. 1:15 blanding og da varer èn flaske til såvidt over èn stasjonsvogn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders_Aa

Så finnes mye bra på butikker som Plantasjen, Biltema, Obs, Clas osv....

Får ta en titt i en av butikken i nærmeste tid etter jeg er ferdig med eksamen da :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...