Simen

15L bøtte combo (Chemical Guys)

29 innlegg i emnet

Trodde jeg hadde bestilt Mothers Genuine Lambswool Wash Mit for litt sia, men ser nå at jeg bare hadde lagt den i handlekurven og registrert adresse osv. men aldri faktisk betalt. Såeh... Back to square one!

DSC_0478.jpg

Tingen er at jeg trenger en bøtte, og har lyst på en slik med grit guard i ^ og lurer på å bestille DENNE PAKKEN siden jeg også trenger vaskehanske, i tillegg til såpe/bilshampo. Det jeg lurer på, er om denne vaskehanska er bra/god/trygg/osv.? Og åssen er såpen som følger med??

Og btw, det står også at "gamma seal" er utsolgt - hva er det? Lokket?

Endret av Simen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tingen er at jeg trenger en bøtte, og har lyst på en slik med grit guard i ^ og lurer på å bestille DENNE PAKKEN siden jeg også trenger vaskehanske, i tillegg til såpe/bilshampo. Det jeg lurer på, er om denne vaskehanska er bra/god/trygg/osv.? Og åssen er såpen som følger med??

Og btw, det står også at "gamma seal" er utsolgt - hva er det? Lokket?

Vil tro SS ikke selger deg en vaskehanske som ikke er trygg ;) Eg fikk denne uken bøtte med GG og en slik vaskehanske. Etter å ha vaska litt bil i går må eg inrømme at eg personlig liker Meguiar's sin vaskehanske bedre, men det vet kommer helt ann på hva du foretrekker. Dårlig var den hvertfall ikke, for bilen ble ren og fin den =)

Gamma seal er lokket ja, men det ettersendes såvidt eg har forstått.. =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro SS ikke selger deg en vaskehanske som ikke er trygg ;) Eg fikk denne uken bøtte med GG og en slik vaskehanske. Etter å ha vaska litt bil i går må eg inrømme at eg personlig liker Meguiar's sin vaskehanske bedre, men det vet kommer helt ann på hva du foretrekker. Dårlig var den hvertfall ikke, for bilen ble ren og fin den =)

Den grønne mikrofiberhansken du brukte?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den grønne mikrofiberhansken du brukte?

Ja, lysegrønn/gul

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også bestilt denne bøtten, så også at den leveres uten lokk. Hvor har du hørt at lokket ettersendes? Hadde jo vært veldig fint i såfall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også bestilt denne bøtten, så også at den leveres uten lokk. Hvor har du hørt at lokket ettersendes? Hadde jo vært veldig fint i såfall.

På pakkseddelen min sto det at lokk skulle ettersendes når det kom på lager igjen =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri prøvd bedre vaskemitt/hanske en den i grønn chenille jeg ihvertfall.Tar mye vann. Meguiars er mindre.Kjekk å bruke i dører :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes den grønne løser seg opp lit vel fort, men ellers er den fin å bruke! Som sagt, tar mye vann..

Lik koster noen få kroner på Rema også så greit å handle inn noen ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt denne pakken jeg også. Som de andre sier så suger den vaskehansken noe sinnsykt vann i forhold til en annen Meguairs vaskehanske jeg hadde fra før. Og bøtten jeg fikk var uten lokk. (Hva er poeng med lokk?)

Og så må jeg ikke glemme shampooen da. Den lukteeeer diiiiigg, sånn deilig melooon lukt ;) mmmhmhmh

Tror det er litt tilfeldig hvilken shampoo man får, som beskrivelsen sier...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt denne pakken jeg også. Som de andre sier så suger den vaskehansken noe sinnsykt vann i forhold til en annen Meguairs vaskehanske jeg hadde fra før. Og bøtten jeg fikk var uten lokk. (Hva er poeng med lokk?)

Og så må jeg ikke glemme shampooen da. Den lukteeeer diiiiigg, sånn deilig melooon lukt ;) mmmhmhmh

Lokk kan være greit og ha om du f.eks må vaske bil på selvvask anlegg og de mot formodning ikke har varmt vann tilgjengelig. Dermed kan du fylle bøtte med ferdigblandet såpevann, skru lokket godt til og ta med deg bøtta i bilen. Det har jeg gjort en gang, når vi skulle vasken dama sin bil og var usikker på fasalitetene ved selvvasken. Gamma Seal skal være helt tett og dermed skal det ikke bli noe søl med det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes den grønne løser seg opp lit vel fort, men ellers er den fin å bruke! Som sagt, tar mye vann..

Lik koster noen få kroner på Rema også så greit å handle inn noen ;)

Selger vi vaskehansker??? :blink: (jobber i Rema)

Lokk er veldig greit dersom du må kjøre til vaskehall og det ikke er tilgang på varmt vann der.

Men som du sier, shamopen lukter himmelsk :wub:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye respons å få he gitt, det er flott! Så kort oppsummert er dette en bra pakke til en grei pris? :) Tror jeg rett og slett bestiller denne + en ekstra bøtte. Liker å bruke to-bøtter metoden ;) Og så lenge vaskehansken er helt safe å vaske med, så er jo egentlig det det viktigste. Men hvor mye bedre er egentlig Mothers Genuine Mitt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri prøvd bedre vaskemitt/hanske en den i grønn chenille jeg ihvertfall.Tar mye vann. Meguiars er mindre.Kjekk å bruke i dører :)

Høres jo lovende ut. Men dere snakker om en grønn hanske? På bilde er det jo en gul hanske, men det er visst også en chenille-hanske - samme greia?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokk kan være greit og ha om du f.eks må vaske bil på selvvask anlegg og de mot formodning ikke har varmt vann tilgjengelig. Dermed kan du fylle bøtte med ferdigblandet såpevann, skru lokket godt til og ta med deg bøtta i bilen. Det har jeg gjort en gang, når vi skulle vasken dama sin bil og var usikker på fasalitetene ved selvvasken. Gamma Seal skal være helt tett og dermed skal det ikke bli noe søl med det.

X2

Har selv hatt stor bruk for lokket på selvvaske anlegg på vinteren. Ofte er det ikke varmt vann der og i tilegg har man dårligere tid, pga andre som skal vaske. Da er det greit og ha ferdigblandet såpevann i bøtta.

Mye respons å få he gitt, det er flott! Så kort oppsummert er dette en bra pakke til en grei pris? :) Tror jeg rett og slett bestiller denne + en ekstra bøtte. Liker å bruke to-bøtter metoden ;) Og så lenge vaskehansken er helt safe å vaske med, så er jo egentlig det det viktigste. Men hvor mye bedre er egentlig Mothers Genuine Mitt?

Jeg mener den er mye bedre, min favoritt hanske. Svært skånsom, gir nydelig gli sammen med såpen og svært holdbar! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vasker stort sett hjemme jeg, så trenger vel ikke Gamma Seal med det første.

Men inne på det å vaske hjemme. Blir det ikke veldig mye forurensing i miljøet rundt gårdsplassen med bilpleie produktene, eller er produktene miljøvennlig ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men inne på det å vaske hjemme. Blir det ikke veldig mye forurensing i miljøet rundt gårdsplassen med bilpleie produktene, eller er produktene miljøvennlig ?

Kommer vel helt ann på hvor mye du bruker det.. Eg har allttid stått hjemme og vasket bilen, enda ikkje sett att verken vegetasjon eller nabokatten har tatt skade B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel helt ann på hvor mye du bruker det.. Eg har allttid stått hjemme og vasket bilen, enda ikkje sett att verken vegetasjon eller nabokatten har tatt skade B)

Ja, det går vel stort sett bra.....inntil det plutselig skjer noe da .)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres merkelig ut at lokk er utsolgt...det sitter jo fastskrudd fra produsenten ville jeg anta..

Har også bøtte med gammaseal og gritguard. Kjekt med skrulokk på vinterstid når man må ha med varmtvann til selvvasken.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke erfaring med så mange andre mitts men må si jeg digger Mothers mitten jeg også. digg følelse, god glid og holdbar tiden jeg har hatt dem iallefall..Har 3stk..:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener den er mye bedre, min favoritt hanske. Svært skånsom, gir nydelig gli sammen med såpen og svært holdbar! ;)

Alright, da blir det den pakka! :)

Nei samma her, kan fint vente litt med det...

Høres merkelig ut at lokk er utsolgt...det sitter jo fastskrudd fra produsenten ville jeg anta..

Har også bøtte med gammaseal og gritguard. Kjekt med skrulokk på vinterstid når man må ha med varmtvann til selvvasken.

Ja jeg stussa litt på det sjæl - selger de lokk separat liksom? :P

Vil tro jeg får bruk for det på et selvvaskeranlegg i vinter f.eks. ja. Men er jo en stund til da. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive