Gå til innhold

På lørdagskveld er vi alle spanske!!!!!!!!!!!!!!!!


TunkX

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Spansk?

Ikke sitt med Prickbortkanna åpen i stua har jeg sagt :lol:

Er bare ett lag i morgen, og det er ikke fra Spania gitt :D

  • DCN Poeng 4

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
SunDance_Kid

Jeg vet ikke med trådstarter men jeg sølte faktisk nesten en liter Prickbort ut over stuegulvet på onsdag,(Den gjør jævlig mye ut av seg på gulvet!) ,men jeg holdt med Barcelona før og gjør det jommen enda..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy

Dere får kose dere, jeg har en mye viktigere oppgave da, jeg har nemlig noe maling som skal tørke, å det er mye mere spennendes å se på, en noen som svinser rundt på plenen, med sin iq påskrevet på ryggen.

  • DCN Poeng 2

Tommy

 

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR


Tommy's CAR SPA (facebook)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Jeg vet ikke med trådstarter men jeg sølte faktisk nesten en liter Prickbort ut over stuegulvet på onsdag,(Den gjør jævlig mye ut av seg på gulvet!) ,men jeg holdt med Barcelona før og gjør det jommen enda..:)

Nja, sist jeg pratet med deg var du ManU fan da, det var vel for ca 4 dager siden... Du bare husker det ikke. :D

Gleder meg stort til kampen, så får en håpe den blir bra uansett utfallet av den. To knallag som møtes, og for kampens del så håper jeg på ManU scoring først så det ikke blir for mye 70-30 balltrilling i en finale.. og sef ManU seier... da ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får kose dere, jeg har en mye viktigere oppgave da, jeg har nemlig noe maling som skal tørke, å det er mye mere spennendes å se på, en noen som svinser rundt på plenen, med sin iq påskrevet på ryggen.

Der sa du noe, må nesten prioritere bort planene mine jeg også.. Hadde hørt at gresset skulle begynne å vokse i rundt disse tider, så tenkte jeg skulle ta en titt på det, men den malinga hørtes mer intresang ut..

For øvrig så håper jeg som vanlig at det er elfenbenskysten som vinner den nevnte kunstløpskampen de andre snakker om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Skulle gjerne sett fotballkamp, men glemte helt at jeg skal trekke ut alle plombene mine og spise 1 kilo sølvpapir akkurat da ;) Årlig rituale.

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spansk er jeg hele tiden så det er ingen problem :P

Men å se kampen tror jeg ikke det blir noe av, får vel høre av pappa hvem som vant litt senere på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GLOOOOOOORY, GLOOOOOOOOOOOOOORY MAN UNIIIIIIIIIIIITED!! GLOOOOOOORY, GLOOOOOOOOOOOOOORY MAN UNIIIIIIIIIIIITED!! :D

Satser på United i mårra, men blir ikke veeeeldig skuffa om det blir tap... Er tross alt verdens beste lag de skal spille mot! Men alt avhenger av innsatsen... Spille bra og tape er greit, spille bedritent og tape er ikke det... :)

Endret av Sandmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

hvordan i all verden går det an å heie på manU ?

manu manu - wank-wank-wank-....... som de sier i UK....

det er laget mot stjernene i kveld

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjimmern

united !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Take me home, United road

To a place that i belong

To old Trafford, to see United

Take me home, United road :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SunDance_Kid

hvordan i all verden går det an å heie på manU ?

manu manu - wank-wank-wank-....... som de sier i UK....

det er laget mot stjernene i kveld

Tror nok vi er i mindretall her som ikke heier på United. De har utrolig mange supportere i Norge og føler som oftest jeg er i mindretall som ikke holder med de. Men på jobben er det heldigvis helt motsatt! Vi er 8mann, hvorav 4 holder med Liverpool(meg inkludert) og ingen med United! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

for min del er det " marching on together" for alle penga :)

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, sist jeg pratet med deg var du ManU fan da, det var vel for ca 4 dager siden... Du bare husker det ikke. :D

Gleder meg stort til kampen, så får en håpe den blir bra uansett utfallet av den. To knallag som møtes, og for kampens del så håper jeg på ManU scoring først så det ikke blir for mye 70-30 balltrilling i en finale.. og sef ManU seier... da ;)

SPAM!!!!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...