obimann 117 Skrevet 27 Mai, 2011 Rapporter Share Skrevet 27 Mai, 2011 (endret) Jeg fikk for noen uker siden problem med turbolansen på min Foma 747. Maskinen med lanse ble kjøpt på Bauhaus i mai 2010 og er pent brukt og lagret innendørs i varmt rom. Problemet var at strålene stoppet å "snurre rundt", så den ble bare stående litt skrått ut til siden. Jeg sendte e-post til Foma Norge, og fikk raskt svar. Dette var et problem de var kjent med, og kunne skyldes støv/skitt i tuppen av lansen. Jeg prøvde å blåse den ren med luft og å spyle med vann. Dette gjorde at den virket noen minutter før den stoppet igjen. Prøvde to ganger for sikkerhets skyld, uten at det løste feilen. Jeg tok derfor med kvittering og lanse til Bauhaus for å reklamere. Der var de kjent med problemet, og jeg fikk en ny lanse uten noe om og men. Slik jeg forsto han jeg snakket med hos Bauhaus, så hadde dette hendt på en lanse tidligere i år, pluss noen få de foregående årene. Altså ikke et stort problem, med tanke på hvor mange Foma HT Bauhaus selger. (Turbolansen er nok den samme på mange modeller.) Et pluss i boka til Bauhaus (og Foma) for god kundebehandling! Og jeg er fortsatt fornøyd med min 747, for de som lurer på det! Endret 27 Mai, 2011 av obimann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 27 Mai, 2011 Moderatorer Rapporter Share Skrevet 27 Mai, 2011 Takk for at du poster slike erfaringer. Jeg har kjøpt samme spyler fra samme sted, men ikke hatt noen problemer så langt Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
obimann 117 Skrevet 27 Mai, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27 Mai, 2011 Tenkte det kunne være nyttig info, ja. Det beste er selvsagt at et produkt ikke har feil, men det nest beste er en produsent/butikk som fikser det på en grei måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.