Gå til innhold
sruben

Lakkering Fredrikstad/Sarpsborg/Moss

Recommended Posts

sruben    16
sruben

Hei folkens

Trenger å få gjort noe lakkering dessverre.

Jeg har vært innom en rekke steder i Fredrikstad (Skade og Lakk, Lakkspesialisten, Lakkompaniet, Nord Lakkering, Olsen Billakkering) men de fleste har lang ventetid eller ligger svært høyt i pris. Har også ringt Auto Lakk i Moss men det var lang ventetid der også.

Skal på en liten ferietur med venner i pinsa og vil helst ha bilen iorden før det...

Har fått god pris og en fin dato hos en av de overnevnte firmaene, men så viser det seg at det dessverre er veldig delte erfaringer rundt arbeidet de har gjort for andre. Og jeg vil jo selvfølgelig ha det gjort skikkelig!

Så tips til flinke og fornuftig prisede lakkerere i området Fredrikstad/Sarpsborg/Moss mottas med stor takk! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ClearCoatChristR    17
ClearCoatChristR

Du har jo allerede vært der, men Skade og Lakk i Fredrikstad er meget flinke, og kan være verdt ventetiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sruben    16
sruben

Er litt utskiftninger om dagen i lakk-boksen hos Skade og Lakk.

Han som stod i lakkboksen der tidligere er en god venn av meg, men han har flytta langt unna og slutta ifjor sommer. Han som står der nå skal også være flink men slutter visstnok i juni. Så hvordan det blir der etter det er litt mer usikkert.

Problemet med Skade og Lakkk er at prisen deres ofte er helt hinsides etter min erfaring. Har flere ganger fått dobbel pris eller høyere derfra sammenlignet med andre firmaer i Fredrikstad. Virker som de helst kun vil ha forsikringssaker hvis du har en skade av noe slag og ikke bare skal lakke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tyggern    1 723
Tyggern

i tillegg til Autolakk i moss kan du høre med mossbillakkering om de har ledig tid.

Er egentlig oppretter verktsted og lakkering. og de er dyktige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sruben    16
sruben

Tok en telefon til de nå og de hadde ledig fra 6.juni, så det skulle holde akkurat isåfall. Tenkte å kjøre innom de etter jobb idag, men de stenger 1330 på fredager. Får prøve å kjøre innom de til mandag. Vet du hvordan de pleier å legge seg i pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig