Solhaug

Vaskemaskinen mi lekker

den tar inn vann men det renner rett ut igjen,vet ikke hvor det kommer ut hen,men maskina stopper og piper,noe som har peiling på hva som er problemet,er en zanussi f1645 tror jeg den heter,er det bare å hive på dynga?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den tar inn vann men det renner rett ut igjen,vet ikke hvor det kommer ut hen,men maskina stopper og piper,noe som har peiling på hva som er problemet,er en zanussi f1645 tror jeg den heter,er det bare å hive på dynga?

Kommer det ut på gulve?

Husk at du har intill 5 års reklamasjon.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg bruker å si til kunder som kommer med lekasjer. Har du rengjort filteret/pumpen. Der kan ofte ligge spikere, mynter osv som ligger å ruster. Dette blir ikke dekt av reklamasjon. Hvis der ikke er noe, så kan du sjekke pakningen på vann-inntaket at den er hel.

Generelt så er Zanussi ikke av beste kvalitet, men 5 år er 5 år så hvis det er innenfor så er det ingen tvil. Hvis den er utenfor dette så ville jeg først hørt på pris for evnt reparasjon. Hvis dette blir mye (2000++) så hadde jeg tenkt to ganger om reparasjon er det beste alternativet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt om en flink vaskemaskin reparatør på saltdal! :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he,fant ut av det nå,var hull i selve trommelen,sikkert en penge som har komt på høykant inni trommelen å slådd hull,var ikke så stort,men har rensa det med isopropanol å tetta det med tec7 så vi får se imorgen kveld om det blir tett :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive