Gå til innhold
Kim

Hvilke lys egner seg best for å se holos?

Recommended Posts

Kim    624
Kim

Må vel ha noe halogen-lys? Noen som har formeninger om hvor mye W og størrelse / plassering av lykta? Ser for meg å kjøpe 2 stk med 1 stativ på hver.

+

Brinkmann Tuffmax Dual LED Spotlight

http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=56_60&products_id=450

Er ute etter lys som gjør det enklere å se hologrammer. Nå har jeg en 1000w halogensol som er relativt stor og tungvint å flytte på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christoffer    148
Christoffer

Jeg synes det er lettest å se holos med LED lykt, har selv en Led Lenser T7 som jeg spotter holos med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Jeg bruker blits (onboard eller en SB-400) på mitt Nikon-kamera. Ettersjekk hvis nødvendig (og tilgjengelig) gjøres med ekte sol-lys. En LED-lykt er også fin å bruke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Roybenz    0
Roybenz

den der så ikke dum ut! Jeg syntes brinkmann er litt vanskelig å se defekter med...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kim    624
Kim

Bruksanvisningen får meg til å tro at den lyser ganske sterkt da. Står at du unngå øyekontakt og aldri sette den påslått ned på bakken pga varme. Prøver den der i morgen jeg, så kan jeg heller levere den tilbake om den er for dårlig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig