Gå til innhold

Planking tråden


Norfoc76

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Pass så du ikke tar den Australske versjonen da, dvs planaking med lengste fall...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er bare jeg som er dum heller jævlig gammel. Men fatte ikke pointe med planking.. syns det er ganske teit. Og personlig syns eg DCN bør være for god før sånnt tøv.. .. .

  • DCN Poeng 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norfoc76

Moderatorer bare slett denne tråden takk.

Var ikke meningen å støte noen her inne.

Endret av Norfoc76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn_A

Haha :P Ser ikke problemet med og ha det litt gøy på en tåpelig og rar måte. Og hvordan dette skulle "støte" noen er meg en gåte.. haha.. Nytter ikke å være så voksen og kjedlig at en glemmer ut og ha litt uhøytidlig moro :P

Så lenge en ikke risikerer liv og helse ved dumme stunts så er det da en helt ufarlig syssel ?

  • DCN Poeng 3

-Bmw iX3 2021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye artige bilder ute og går, bare se på det her av en jeg gikk på skole med :P Meningsløst, men underholdende :)

ENDRE.jpg

Rett foran russetoget i Drammen :P

Endret av Sandmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote name='Norfoc76' timestamp='1305881549' post='193293']

Moderatorer bare slett denne tråden takk.

Var ikke meningen å støte noen her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støte ikke meg, jeg bare fatter ikke pointe med dette (planking), Og syns DCN sidene skal være såpass seriøs og ikke oppfordre noe som faktigst har tatt liv, (dem som tar planking ekstremt ut)

 

Men for all del, bare ha denne tråden,ikke jeg som bestemmer her..., Måtte bare si mi mening :) 

Ekstremplanking er ikke noe man bør oppfordre til nei, men ser på ingen måte problemet med vanlig planking. Kanskje man bør nedlegge forbud mot videoer som inneholder fallskjermhopping og fjellklatring og da? Eller bilkjøring? Det har jo også tatt liv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye artige bilder ute og går, bare se på det her av en jeg gikk på skole med :P Meningsløst, men underholdende :)

Rett foran russetoget i Drammen :P

hahahaha loooool

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SunDance_Kid

Denne tråden er vell helt fin for den kategorien den er satt under, nemlig småprat..Det er så merklig at det er faktisk ganske morsomt spør du meg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...