Gå til innhold

Jkkarlsens samling


Jkkarlsen

Recommended Posts

Jkkarlsen

Da har jeg vært aktiv her i drøye to måneder. Lommeboka har blitt slankere og jeg har stadig fått flere produkter så det er på tide å vise frem litt.

Fikk to fine pakker idag og venter på enda ei.

Nå som jeg har fått tak i roterende også, så tenkte jeg trengte en bil å teste på pluss at jeg trenger en del deler til min 850 grunnet påkjørsel i vinter. Så da fikk jeg kjøpt en komplett delebil for en billig penge. Skal hente den imorra. Så nå blir det delskinn! :D

Her er bildene.

Startet ganske enkelt.

P1010952.jpg

P1010951.jpg

P1010953.jpg

Så kom pakke fra Shinearama

P1010974.jpg

Så kom jeg over noe greit.

P1011027.jpg

Flex min onkel hadde liggende som jeg overtok :D

P1011051.jpg

Dukket opp pakke fra SS fordi jeg ikke hadde tålmodighet til å vente på ei fra Shinearama. Dukket opp samme dag da men :P

P1011062.jpg

P1011063.jpg

Shinearama

P1011064.jpg

P1011065.jpg

P1011067.jpg

Delebilen. Tror jeg trenger mer polytrol :P

19_1408357043.jpg

Beklager litt rotete innlegg og så som så bilder, men er så gira at jeg ikke tok meg mer tid :P

EDIT: Mangler bilder av MF og Mitts.

Endret av Jkkarlsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Jkkarlsen

    30

  • Anders_Aa

    4

  • truhaa

    3

  • Roaas

    2

Mest aktive i dette emnet

  • Admins
truhaa

Ser ut som en flying start det der... blir for hekta når en begynner med handle ja :)

Mye bra her... nok til å få shina noen biler :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jkkarlsen

Du må ikke si at det er nok til noen biler, da har jeg ikke unnskyldning for meg selv til å kjøpe mer :P

Endret av Jkkarlsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Var bare for å være hyggelig det... holder til panser og fremskjermer det du har her.. :D

shop O hoi ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jkkarlsen

Hoho :P Blir nok litt stopp nå som jeg plutselig kjøpte delebil, ihvertfall frem til neste lønning :P Skal bli greit å trene med roterende på den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jkkarlsen

Det ble litt nytt idag når jeg oppdaget at Bilxtra har fått inn proffserien til Meguiars. Lenge hatt lyst på #16!

Bilxtra selger nå også bøtte med gritguard alla CG. Det var faktisk ikke så gale priser heller :)

P1011070.jpg

P1011071.jpg

P1011072.jpg

EDIT: Skriveleif

Endret av Jkkarlsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jkkarlsen

Dukket opp ei pakke i dag som var ettersendt, hadde egentlig bare bestilt 500 ml Iron X, men måtte vente ei stund så ble dette som dukket opp. Topp service :)

P1011073.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jkkarlsen

w00t? Har BilExtra begynt med Mirror Glaze serien? Så du fikk kjøpt #16 der?

Stemmer det ja :) De hadde gallons av polish og alt av Green clean og det derre, men er jo svindyrt her i Norge da. Voksen gav jeg 240 for, kostet 300. Så det var ikke så gal pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Jkkarlsen

Hadde litt dautid og fant ut jeg skulle ta noen bilder av tingene jeg har der de blir oppbevart:

P1011140.jpg

P1011141.jpg

P1011142.jpg

P1011143.jpg

P1011114.jpg

Prosjekt jeg prøvde meg på, laget greit skum men for mye bry til at jeg bruker den ofte

P1011106.jpg

P1011103.jpg

P1011102.jpg

P1011100.jpg

P1011119.jpg

Fikk også testet leather healeren litt her om dagen, ble bare kort så må ha noen påføringer til siden det er litt fargeforskjell.

DSC00937-1.jpg

P1011120.jpg

Endret av Jkkarlsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jkkarlsen

Var innom en tur på Norsk Motor treff idag. Kan ikke skryte av treffet, lite biler og fikk inntrykk av at det ikke hadde vært det helt store.

Jeg oppholdt meg ei stund i BS Bildeler sitt telt og fikk kjøpt litt. Takk for hyggelig handel og prat :)

P1011149.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...